Asistent/a Comunicare (Organizare evenimente)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile IPSO Agricultura active.Vezi toate job-urile Asistent/a Comunicare (Organizare evenimente) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | IPSO Agricultura |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Prezentă în România încă din 1996, IPSO Agricultură este numărul 1 pe piața utilajelor agricole. Rezultatele obținute de companie în ultimii ani confirmă poziția sa de lider pe piață din România. Cu peste 540 de angajați și 23 puncte de lucru distribuite pe tot teritoriul țării, IPSO Agricultură răspunde în cel mai scurt timp tuturor solicitărilor fermierilor.
Compania este parte a grupului francez Monnoyeur, cu o rețea de birouri extinsă în 9 țări din lume, cele mai multe din Europa. Paleta de furnizori include: John Deere, Bednar FMT, Kuhn, Manito, Fliegl, Pichon, Perard, Kemper, Zurn, Geringhoff, Grasdorf, Laforge, Pellenc, Bauer, Rivulis Irrigation etc.
IPSO Agricultură oferă soluții integrate producătorilor agricoli din România, de la piese de schimb, service în câmp, pregătirea operatorilor, optimizarea și monitorizarea flotei de utilaje prin pachetele de servicii FarmSight și până la soluții de finanțare adaptate nevoilor acestora.
1. Experiență de 1-3 ani în domeniul Marketing/ Comercial/ Organizare de evenimente
2. Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul marketing / comercial
3. Cunoștințe avansate de operare calculator: Excel, Word, Power Point, Access
4. Cunoștințe avansate de limba engleză
5. Buna capacitate organizatorica
6. Capacitate de analiza
Scopul Postului este implementarea acțiunilor din planul de promovare (evenimente, târguri, demonstrații)
RESPONSABILITĂŢI
1. Elaborarea acțiunilor de promovare și comunicare și validarea lor cu Directorul Finanțare & Comunicare.
2. Organizarea și urmărirea acţiunilor respectând termenele şi bugetele stabilite (evenimente, târguri, demonstrații, vizite la fabrici)
3. Identificarea și contactarea potențialilor furnizori ai departamentului (de materiale promoționale, semnalistică, publicitare, etc), obținerea de oferte si efectuarea comenzilor.
4. Gestiunea intrărilor / ieșirilor materialelor promoționale existente și a necesarului de materiale per departament.
5. Întocmirea de situații lunare cu cheltuielile realizate pentru evenimentele de promovare
6. Administrarea contractelor, facturilor pentru materiale promoționale și orice alte produse care privesc activitatea departamentului.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Comunicare Interna Aplica fara CV | |
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Asistent Operational Junior (ONG Adopta un Copac) / Hibrid Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (48) |
Raporteaza eroarea la