Sales Support Specialist with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Sales Support Specialist with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2016 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.
Cerinte:
- Experienta anterioara de aproximativ 1-3 ani, ideal intr-un mediu de lucru orientat catre client;
- Cunostinte despre mediul de afaceri si modul de lucru in/pentru canalele de distributie;
- Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare-Windows XP), experienta in lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel, Word si PowerPoint;
- Cunostinte avansate de limba engleza si limba franceza;
- Abilitati foarte bune de comunicare, relationare si lucru in echipa;
- Competente excelente de instructaj;
- Capacitatea de solutionare rapida a problemelor;
- Capacitatea de a preintampina si gestiona situatiile conflictuale;
- Orientare catre client;
- Capacitatea de a gestiona cu un inalt nivel de calitate volumul de munca.
Responsabilitati:
- Ofera suport administrativ agentilor si managerilor de vanzari regionali si din centrele contractate de companie, pe activitati precum: monitorizarea compensarii agentilor de vanzari, in functie de comenzile livrate; mentenanta bazei de date cu clienti; gestionarea comenzilor si facturilor; raportare in domeniul vanzarii si comisionarii; intocmirea documentatiei necesare in vederea solicitarii unor plati de comisioane restante; management de continut disponibil pe platforme cum ar fi portalul de compensare, lista oficiala de clienti sau alte platforme;
- Ofera suport in instruirea profesionala a echipelor de vanzari cu privire la activitatile administrative;
- Ofera sprijin in imbunatatirea si crearea de procese interne, precum si in formarea profesionala in utilizarea resurselor necesare;
- Realizeaza orice alta activitate sau sarcina de lucru indicata de catre Coordonatorul de Echipa, Managerul de Operatiuni sau Managerul de Suport Vanzari.
Beneficii:
- Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile;
- Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru;
- Cursuri de formare profesionala;
- Team-building-uri.
Cod Anunt: 251016CM
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist with French Aplica fara CV | |
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
GAcademy - Language upskilling program for French speakers (Bucharest, RO) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (358) |
Raporteaza eroarea la