Operator Call Center

Angajator: Depanero
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Din 2011 pana in august 2014 ne-ati cunoscut sub numele de Servskills. Astazi Depanero totalizeaza mii de ore de experienta de service si pregatire profesionala precum si mii de ore de relatii cu clientii in domeniile electro IT, electrocasnice mici si mari, tablete si telefoane mobile. Viziunea noastra este sa reparam ce bagi in priza. Misiunea noastra este sa garantam si sa readucem clientilor confortul in utilizarea echipamentelor din viata de zi cu zi. Investitia in tehnologie de inalta performanta, pregatirea personalului si produsul inovator Garantie Extinsa sustin livrarea unui serviciu impecabil pentru o medie de 20.000 clienti in fiecare luna. Echipa Depanero este compusa din tehnicieni cu experienta in testarea si diagnosticarea unei game foarte largi de produse: notebook-uri si tablete, componente IT si periferice, echipamente audio-video, multifunctionale si imprimante, telefoane mobile si chiar electrocasnice diverse. In prezent Depanero este compania cu unul din cele mai moderne centre de service din Romania, cu peste 70 de parteneriate avute cu furnizori si centre de service autorizate care asigura remedierea problemelor la produsele cu garantii speciale: Garantia All Inclusive, Garantia Plus precum si serviciul Service Expres.

    Cerinte

    Esti candidatul ideal daca:
    - Ai foarte bune abilitati de comunicare si relationare prin telefon;
    - Ai abilitati de a solutiona rapid situatiile dificile;
    - Inveti usor lucruri noi;
    - Esti proclient si identifici usor solutii pentru rezolvarea situatiilor intalnite;

    Responsabilitati

    Vei avea ca responsabilitati principale:
    -Preluarea apelurilor clientilor in vederea identificarii nevoilor si solutionarea acestora intr-un mod profesionist in timpul agreat;
    -Implicarea activa si eficienta in gestionarea solicitarilor clientilor conform procedurilor interne;­
    -Notarea corecta si clara in aplicatia interna informatiilor obtinute in urma interactiunii cu clientii;

    Activitatea presupune apeluri inbound, in limba romana si nu implica vanzare la sfarsitul apelului!

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru placut;
    - Posibilitatea de avansare;