Analist servicii clienti- Contractor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Oracle active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti- Contractor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Oracle
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Oracle, a global provider of enterprise cloud computing, empowers businesses of all sizes on their digital transformation journey. With 430,000 customers in 175 countries, Oracle provides leading-edge capabilities in Software as a Service, Platform as a Service, Infrastructure as a Service, and Data as a Service.
    Our mission is to transform our world for the better through innovative technologies.

    Cerinte

    Principalul obiectiv al pozitiei:

    Rolul unui Analist Servicii Clienti este de a procesa cererile de achizitie inregistrate de angajatii companiei si de a crea comenzi ferme comunicate furnizorilor, conform standardelor Oracle.

    Responsabilitati:

    1. Efectueaza teste in mediul de lucru si in mediul de test indicat conform cerintelor;
    2. Auditeaza cererile de achizitie aprobate in sistem, si creaza comenzi ferme pe care le comunica furnizorilor, conform politicilor si procedurilor Oracle;
    3. Creaza manual comenzi ferme catre furnizori conform politicilor si procedurilor Oracle.
    4. Ofera suport si comunica eficient prin email si telefon angajatilor Oracle interesati de politicile si procedurile Oracle si de modul in care functioneaza aplicatiile interne de achizitie.
    5. Pastreaza legatura cu furnizorii Oracle, prin email si telefon..
    6. Analizeaza si rezolva diversele exceptii si erori semnalate de catre angajatii Oracle sau furnizori in procesul de achizitie sau facturare;
    7. Initiaza si coordeoneaza solutionarea problemelor care impiedica efectuarea platii facturilor emise de furnizori conform termenelor de plata stabilite de Oracle.
    8. Interactioneaza cu departamente conexe pentru rezolvarea incidentelor aparute in cadrul procesului standard;
    9. Creeaza documentatie pentru procesele noi si o revizuiteste periodic pe cea pentru procesele existente.
    10. Gestioneaza eficient aparatura din dotare (laptop, telefon etc.).
    11. Indeplineste orice alte sarcini atribuite de catre superiorul direct, in conformitate cu ce presupune activitatea departamentului si in timpul agreat la nivelul departamentului

    Responsabilitati

    Cerintele postului
    I. Experienţă:
    Experienta in activitatea de audit/finante/contabilitate/limbi straine de minumum 2 - 5 ani.

    II. Educaţie:
    Studii superioare sau student in an terminal (preferabil domeniul financiar/ economic / limbi straine)

    III. Abilitati/calificari:
    • Fluenta in limba engleza; orice alta limba europeana/orientala– nivel mediu;
    • Aptitudini bune de comunicare (verbal si in scris) si utilizare a computerului;
    • Abilitatea de a lucra intr-un mediu cu sarcini multiple si termene limita;
    • Abilitatea de a prioritiza numeroase solicitari in acelasi timp;
    • Organizat si orientat spre detalii;
    IV. Competente:
    • Planificare si organizare;
    • Rezolvarea problemelor in timp util;
    • Atentie sporita la detalii;
    • Lucrul in echipa;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (119)