Agent Procurari (Sourcer Achizitii Tactice)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Agent Procurari (Sourcer Achizitii Tactice) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Juridic
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    Master sau licenţă în Economie sau Inginerie.

    Experienţă profesională:
    Cel puţin 3 ani de experienţă în domeniul achizitiilor, experienţa suplimentară reprezintă un avantaj;
    Experienta juridica reprezintă un avantaj.

    Cunoştinţe şi abilităţi:
    Abilităţi de negociere excelente;
    Abilităţi analitice;
    Limba engleză: Fluenţă în limba engleză scrisă şi vorbită;
    Cunoştinţe extinse cu privire la piaţa subcategoriilor relevante şi tehnologiile relevante (tendinţe);
    Cunoştinţe bune de utilizarea calculatorului (Windows, Office).

    Responsabilitati

    SCOP:
    Achizitionarea unui set definit de sub-categorii în colaborare cu Managerul de Sourcing (inclusiv, fără a se limita la achiziţiile tactice / gestionarea clienţilor / proiectele de due diligence) şi în conformitate cu strategiile privind categoriile globale / locale şi gestionarea proiectelor extrem de complexe in relatie cu categoria de achizitii de care este responsabil


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    Asigura realizarea obiectivelor/Indicatorilor de Performanţă şi îndeplinirea cerinţelor de raportare;
    Organizeaza, implementeaza şi măsoara activităţile de achiziţii strategice locale în conformitate cu strategia categoriei locale / globale şi regulile definite privind colaborarea in cadrul copaniei;
    Gestioneaza beneficiarii, in vederea asigurarii implementării strategiei generale de achiziţii precum şi a standardelor globale definite şi îmbunătăţiriii continue pentru această categorie;
    Poate fi responsabil şi pentru gestionarea (unui set) de furnizori definiţi.
    Co-dezvolta împreună cu managerul său şi factorii de decizie interni relevanti strategiile pentru categoria de achizitii de care este responsabil:
    Asigura transparența cheltuielilor locale corespunzatoare portofoliului de furnizori și realizeaza estimări privind cererile de achizitii locale (demand plan) împreună cu factorii de decizie interni relevanți;
    Colectează continuu informații/ analize de piață pentru a identifica furnizori alternativi, noi dezvoltări și soluții îmbunătățite aparute pe piata, modificari ale structurii de preț in scopul luarii unor măsuri de îmbunătățire a activitatilor de achizitii corespunzatoare categoriei;
    Asigură calitatea, acoperirea și dezvoltarea consistentă a strategiilor subcategoriei locale (luând în calcul strategiile subcategoriei globale) și asigură implementarea acestora;
    Asigură aplicarea celor mai performante metode și instrumente (de ex. Demand Planning, Demand Shaping, Design-to-Cost, Total Cost of Ownership); identifica nivelurile de reducere și optimizare a costurilor pentru subcategoriile definite și analiza nivelurilor de optimizare privind cererile de achizitii și specificațiile corespunzatoare (Demand Shaping);
    Acționează în calitate de contestator / nivel de escaladare către factorii de decizie interni în timpul procesului de dezvoltare a strategiei privind categoria de achizitii;
    Identifica modalitati de reducere a costurilor locale și pârghii de optimizare pentru categoria de achizitii și analizează activ nivelurile de optimizare a cererilor de achizitii locale și specificațiile aferente;
    Gestioneaza managementul furnizorilor:
    Implementeaza managementul furnizorilor interni pentru subcategoriile definite, în colaborare cu Managerii pentru Furnizori Globali (dacă există);
    Monitorizează și evaluează performanța furnizorilor, colectează feedback de la clientii interni;
    Dezvolta activ furnizorii locali.
    Deruleaza activitati de Sourcing
    Cauta şi gestioneaza o relaţie apropiata cu managerii beneficiari ai subcategoriilor de achizitii din cadrul Telekom Romania Group (TRG) şi înţelege necesităţile de aprovizionare relevante, realizeaza proiecţii privind cererea şi obţinerea / clarificarea specificaţiilor / cerinţelor pentru produsele achiziţionate; consulta beneficiarii in ceea ce priveste structurile de piaţă ale categoriei şi asimilarea noutăţilor din domeniu;
    Analizeaza mecanisme de optimizare privind cererea şi specificaţiile cererii (Demand Shaping), iniţiaza şi implementeaza / contesta cererile de achizitii (demand challenge) atunci cand este necesar în colaborare cu procurement engineering
    Organizeaza proiectele din departament, din companiile Telekom Romania Group (TRG) şi din echipele internaţionale relevante ale grupurilor DT/OTE
    Implementeaza iniţiative de achizitii locale pe baza urmatoarelor elemente:
    Strategia categoriei de achizitii;
    Politica si Regulile de Achizitii in vigoare;
    Regulile de colaborare din cadrul grupurilor DT/OTE;
    Previziunile privind cererile de achizitii.
    Structureaza, gestioneaza, direcţioneaza proiectele de achizitii în conformitate cu best practice inclusiv:
    Alocarea personalului adecvat proiectelor (internaţionale) şi distribuirea sarcinilor
    Planificarea şi controlarea obiectivelor principale aferente proiectelor în conformitate cu procesele şi procedurile standard
    Sprijinirea Managerilor de Sourcing Globali în implementarea iniţiativelor de achizitii / tranzacţiilor cu furnizorii;
    Organizeaza şi conduce negocieri în conformitate cu Politica şi Regulile de Achiziţii (pregătirea şi trimiterea pe piaţă a documentelor RFI/RFP/RFQ/ofertelor; analizarea şi evaluarea ofertelor comerciale în calitate de membru al Comitetului de Evaluare şi Negociere; realizarea negocierilor; pregătirea documentaţiei pentru obţinerea aprobărilor necesare; pregătirea, negocierea şi obţinerea semnăturilor necesare pentru contract / Comandă de Aprovizionare care nu se emite in cadrul unui Contract Cadru);
    Implementeaza local iniţiativele globale de achizitii (după caz); încheie contracte locale cu principalii furnizori ai subcategoriilor
    Gestioneaza problemele cu furnizorii (în cazul existenţei unor probleme cu calitatea, logistica şi/sau cantităţile); Asigura monitorizarea activa a contractelor și gestionarea solicitarilor de modificare a contractelor în vigoare.

    Alte informatii

    Postul este pe o perioada determinata

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    2000 - 6000 RON NET / luna
    BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (10)