Manager de proiect

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Manager de proiect active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    Absolvent studii superioare in domeniul comercial si/sau tehnic
    Certificari in domeniul Managementului de Proiect constituie avantaj
    Experienţă în muncă:
    minim 3 ani experienta in managementul proiectelor sau managementul produselor.
    Experienta in zona de servicii/relatii cu clientii constituie avantaj
    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    Abilitati dovedite de gestionare a proiectelor, de organizare si planificare
    Excelente abilitati de comunicare crosfunctionala
    Gandire analitica
    Excelente abilitati de management al timpului
    Abilitati dovedite de evaluare si gestionare a riscului
    Abilitati dovedite de implementare de proiecte de mare anvergura
    Experienta si cunostinte de gestionare a bugetelor
    Abilitati dovedite de management al echipei
    Limba engleza – fluent
    Excelente cunostinte de MS Office (Excel, Powerpoint, Visio)
    Proactivitate, lucru in echipa, orientare catre client.

    Responsabilitati

    SCOP: Implementeaza si finalizeaza proiecte aferente proceselor end to end care privesc clientul Telekom, pentru a aduce imbunatatiri, a simplifica fluxurile si a derula actiuni corective menite sa sporeasca satisfactia clientului si calitatea serviciilor furnizate. Este responsabil pentru coordonarea proiectelor menite sa imbunatateasca experienta clientilor si pentru aceasta realizeaza o multitudine de activitati inclusiv identificare de livrabile si termene-limita, identificare persoane responsabile si monitorizare evolutie proiecte.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    Identifica oportunitati de crestere a nivelului de satisfactie a clientilor de servicii fixe, mobile si integrate si le translateaza in proiecte, în vederea cresterii avantajului competitional si îndeplinirii obiectivelor companiei.
    Efectueaza analize si diagnoze complexe a acelor procese interne care impacteaza relatia cu clientii, identifica zonele majore unde pot fi aduse imbunatatiri semnificative si face propuneri concrete pe termen scurt mediu si lung, care sa sporeasca satisfactia clientului si calitatea serviciilor furnizate.
    Foloseste informatiile obtinute in urma analizelor fie in mod direct, adresand individual lipsurile care impacteaza relatia cu clientul, fie in mod indirect prin directionarea acestora catre departamentele interne care isi pot aduce contributia la imbunatatirea semnificativa a interactiunilor clientilor pre si post achizitie de servicii si produse;
    Duce la finalizare toate proiectele care vizeaza imbunatatirea interactiunii cu clientii, avand in vedere posibile constrângeri de timp, costuri şi standarde de calitate convenite.
    Identifica nevoia de resurse si in consecinta preluarea responsabilitatilor de conducere a echipei in concordanta cu resursele disponibile pentru proiect.
    Anticipeaza si surprinde din timp abateri de la plan sau program si tine la curent toti participantii si partile interesate.
    Identifica, inregistreaza, analizeaza si se ocupa de reale/ potentiale probleme si riscuri, luand masuri de corectare prin rezolvarea problemelor de zi-cu-zi si prin examinarea problemelor si riscurilor mai grave care ar putea afecta programul, calitatea si costul.
    Identifica unde si cand rezolvarea problemelor si riscurilor sau schimbarea cerintelor pot implica prelungirea timpului de implementare si identifica in cadrul proiectului situatii care se pot accelera, astfel incat timpul total de implementare sa nu se modifice
    Clarifica si negociaza consensul asupra viziunii finale a produsului si/sau principalele scopuri ale proiectului, tinand cont de cerintele partilor implicate.
    Defineste sau colaboreaza cu specialisti pentru a defini criteriile de acceptanta pentru produsele/serviciile livrate si se asigura ca acceptanta va fi realizata.
    Se asigura de aducerea proiectului la bun sfarsit, ceea ce poate include crearea unui raport final sau document de evaluare.
    Creeaza o structura pentru documentatia proiectului si se asigura ca restul echipei a inteles-o si o utilizeaza.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (45)