Key Account Manager

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    - Experienta de minim 1 an in Key Account / Relationship Manager în Hypermarket-uri, domeniul carti sau papetărie și birotica, jucării;

    - Abilitati foarte bune de persuasiune si negociere;

    - Excelente abilitati de comunicare si prezentare;

    - Atitudine pozitiva, orientata catre client; o foarte bună înțelegere a pieței;

    - Managementul timpului, foarte dinamic, orientat spre rezultate, abilitati de rezolvare a problemelor;

    - Studii superioare;

    - Cunostinte bune de MS Office.

    Responsabilitati

    - Joacă un rol esențial în extinderea businessului și este responsabil de atragere a unor noi parteneri si clienti;

    - Responsabil pentru dezvoltarea și realizarea vânzărilor prin canalul de vânzari hypermarket;

    - Concentrarea pe creșterea și dezvoltarea parteneriatelor existente, împreună cu generarea de noi parteneriate de afaceri;

    - Va acționa ca interfață între companie și parteneri;

    - Evaluează nevoile întâlnite și nesatisfăcute ale clienților și recomandă soluții care să optimizeze valoare atât pentru client cât și pentru firma;

    - Coordonează îndeaproape cu managerul de vânzări pentru a alinia proiectarea soluției cu cerințele specifice ale clienților.

    Alte informatii

    Rol: Dezvoltarea și realizarea vânzărilor prin canalul de vânzari: hypermarket.

    Obiectiv: Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu Managerii de Hypermarket.