DIRECTOR PUNCT DE LUCRU

Angajator: 1TEDJOB SRL
Domeniu:
  • Altele
  • Constructii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    O platforma online unde companiile si candidatii se vor intalni si vor incepe parteneriate de succes.

    Cerinte

    Obiectivele postului:
    • Stabilirea cailor, in acord cu directorul general si cu echipa de management, de realizare a obiectivelor generale, specifice si operationale ale punctului de lucru pe termen scurt, mediu si lung.
    • Identificarea si alocarea resurselor financiare, informationale, materiale si umane din cadrul puctului de lucru, in vederea realizarii obiectivelor propuse.
    • Elaborarea si avizarea planurilor de investitii financiare, tehnologice si de resurse umane.
    • Organizarea structurilor organizationale in functie de necesitatile firmei si de activitatile planificate.

    Responsabilitati

    Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului:
    • Comunica obiectivele generale, specifice si operationale ale companiei, personalului la toate nivelele ierarhice inferioare.
    • Dispune intocmirea planurilor manageriale anuale si semestriale pe baza analizelor efectuate.
    • Asigura coordonarea tuturor departamentelor din cadrul punctului de lucru.
    • Asigura identificarea oportunitatilor de investitie si obtinere de profit.
    • Elaboreaza proiectul de buget si proiectul de achizitii tehnologice, in vederea satisfacerii gradului de rentabilitate si competitivitate pe piata ale firmei.
    • Dispune intocmirea si / sau avizarea documentatiei pentru investitii.
    • Organizeaza activitatile departamentelor si asigura numirea directorilor de departamente sau a sefilor de birouri.
    • Colaboreaza cu autoritatile locale, regionale si nationale in vederea indeplinirii obiectivelor macroeconomice si a celor organizationale.
    • Dispune efectuarea evaluarilor performantelor din punctul de lucru si avizeaza evaluarile individuale anuale.
    • Asigura stabilirea unor criterii obiective de evaluare a performantelor angajatilor din punctul de lucru.
    • Organizeaza, controleaza si supervizeaza activitatile Departamentelor din punctul de lucru.
    • Asigura respectarea reglementarilor si normelor legale in vigoare in cadrul activitatii decizionale.
    • Urmareste aplicarea deciziilor luate si evalueaza efectele acestora.
    • Analizeaza impreuna cu sefii de departamente toate rapoartele financiare, veniturile si cheltuielile fiecarui departament, pentru a se asigura ca hotararile cu privire la buget sunt respectate si aduce imbunatatirile necesare.