Expert Back Office – Echipa Administrare Conturi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Expert Back Office – Echipa Administrare Conturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Cerinte specifice:
    Studiisuperioare de lunga durata: economice/ juridice/ tehnice/ de alta specialitate;
    Experienta minim 2 an in institutii financiar bancare
    Cunostinte despre produsele si serviciile bancare
    Cunostinte despre reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate)
    Cunostinte despre procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii bancare
    Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
    Cunoasterea aplicatiilor informatice specifice domeniului de activitate

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice:
    Proceseaza/ valideaza instructiunile primite prin intermediul aplicatiilor dedicate cu care se lucreaza in cadrul echipei.
    Proceseaza (introducere date) / valideaza in sistem operatiunile repartizate de coordonator.
    Efectueaza operatiuni de administrare si arhivare documente conform procedurilor in baza carora isi desfasoara activitatea.
    Asigura verificarea documentatiilor, conform reglementarilor interne, pentru deschideri/ modificari de clienti corporate (CIC in sistem), deschiderile/inchiderile de conturi curente pentru clientii corporate, precum si pentru adaugarea/ modificarea/ expirarea persoanelor autorizate pe cont si produsele/serviciile atasate acestuia pentru clientii corporate.
    Reflecta in sistem/valideaza pe baza documentatiei primite, modificarile de comisioane si modificarea parametrilor aplicabili contului/produselor si serviciilor atasate.
    Proceseaza/valideaza in timp util si cu acuratete instructiunile primite privind:
    deschiderea/inchiderea altor categorii de conturi de pasiv aferente clientilor corporate si de trezorerie
    operatiuni legate de setarea relatiilor intre clienti, redeschideri conturi curente, setare servicii de electronic banking, precum si alte operatiuni de pasiv
    setarea si captarea semnaturilor atipice in aplicatia Regisnet
    operatiuni legate de clientii de grup in aplicatia RICOS si in Sibcor V2
    Efectueaza/valideaza transferuri de sume din conturile interne ale bancii in conturile clientilor persoane fizice, ca urmare a desfasurarii campaniilor de promovare a serviciilor bancare.
    Parametrizeaza/valideaza facilitatile oferite clientilor ca urmare a contractelor/protocoalelor incheiate de catre banca cu diversi parteneri de afaceri

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (97)