Specialist HR & Payroll (Timisoara)

Angajator: PayOut Payroll Outsourcing Membru Crowe Horbath
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Intr-o lume unde diversitatea este un element cheie, stim ca este esential sa adaptam serviciile noastre la cerintele clientilor, sa construim solutii customizate pentru fiecare client.

    Motto-ul nostru: Nu exista un serviciu care sa nu poate fi imbunatit.

    Cerinte

    Specialist HR&Payroll (Timisoara)

    Payout Payroll este in cautarea persoanei potrivite pentru pozitia de Specialist HR&Payroll, pentru biroul sau din Timisoara. Daca esti interesat de aceasta oportunitate, asteptam cv-ul tau.

    Candidatul ideal este o persoana cu experienta in calcul salarial si administrarea de personal, bun cunoscator al legislatiei muncii, responsabil si ordonat, cu experienta in lucrul cu clientii.


    Cerinte:

    • Studii superioare;
    • Experienta in domeniul administrare resurse umane si salarizare, minim 2 ani;
    • Experienta in utilizarea programului GLobal Sal este un avantaj;
    • Cunoastere avansata a operatiilor efectuate in Excel;
    • Cunoastere foarte buna a prevederilor legislatiei muncii;
    • Cunostinte de limba engleza ;
    • Persoana dinamica, organizata cu spirit de initiativa;
    • Buna comunicare cu clientul;

    Locatie: Timisoara

    Responsabilitati


    Responsabilitati salarizare, pentru companiile client alocate:

    • Gestionarea activitatii de salarizare pentru societatile alocate, corect si la timp, in functie de specificul clientului si in concordanta cu prevederile legale in vigoare;
    • Centralizarea, prelucrarea si operarea in sistemul informatic de salarizare a tuturor datelor si informatiilor transmise de catre client pentru constituirea calcului salarial corect;
    • Intocmirea si verificarea pontajelor, statelor de plata, fluturasilor, ordinelor de plata si declaratiilor lunare conform legislatiei muncii si fiscal.


    Responsabilitati administrare personal, pentru companiile client alocate:

    • Intocmire documente de personal pentru angajatii noi ;
    • Intocmire acte aditionale pentru modificarile contractuale;
    • Intocmire decizii de incetare, suspendare sau revenire ;
    • Operarea in Revisal si transmiterea informatiilor in termenul legal;
    • Completarea si eliberarea adeverintelor salariale solicitate de catre clientii gestionati.