ICT Service Desk Officer - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile ICT Service Desk Officer - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Absolvent studii superioare (profilul tehnic reprezinta un avantaj) sau cel putin 1 an de activitate intr-un departament de IT/Call Center
    • Experienţa în sistemul bancar constituie un avantaj
    • Cunostinte avansate ale pachetului: Microsoft Office
    • Cunostinte si abilitati in sistemele de operare: Microsoft Windows
    • Concepte elementare de reţelistică, TCP/IP
    • Aptitudini PC hardware
    • Bine organizat
    • Orientat inspre client si rezolvarea problemelor
    • Personalitate plăcută
    • Aptitudini tehnice
    • Limba engleza nivel avansat
    • Curios si dornic de a se dezvolta profesional.

    Responsabilitati

    • Asistenţă de prim nivel prin rezolvarea problemelor utilizatorilor prin telefon, e-mail, sau prin intervenţie remote folosind aplicatii interne de conectare la distanta
    • Preluarea apelurilor telefonice primite de la colegi
    • Distribuirea tuturor cererilor inregistrate de utilizatorii interni pe platfoma de raportare a problemelor IT(Servicedesk).
    • Monitorizarea activa a tuturor cererilor inregistrate de departamentul HR cu privire la managementul utilizatorilor de sisteme .
    • Creearea/Modificarea utilizatorilor in Active Directory sau Identity Access Management
    • Efectuarea de modificări de software la cererea supervizorului
    • Raportarea problemelor nesoluţionate supervizorului direct
    • Responsabilitatea de a asigura suportul IT pe sfera sa de activitate, in afara orelor de program, inclusiv in zilele nelucratoare, prin obligatia de a raspunde la telefon conform programului lunar stabilit de seful ierahic superior si adus la cunostinta sa la inceputul fiecarei luni
    • Responsabilitatea sa asigure interventia (la distanta) sau sa se deplaseze la banca, in cazul in care situatia o impune, conform instructiunilor sefului direct si programului lunar de asigurarea suportului, stabilit de acesta
    • Transfer de cunostinte pentru ceilalti membri ai echipei