Analist Resurse umane (contracte)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Resurse umane (contracte) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoana atenta la detalii, responsabila, bine organizata, comunicativa si dinamica pentru a se alatura departamentului RH de la sediul nostru din Iasi.

    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
    - Cunoasterea limbii franceze la nivel mediu- avansat( B2);
    - Cunostinte foarte bune de utilizare a programului Excel;
    - Experienta profesionala de cel putin un an;
    - Experienta in domeniul administrativ reprezinta un avantaj;
    - Excelente capacitati de organizare.

    Responsabilitati

    In calitate de Asistent/a administrativ RH principalele tale misiuni vor fi:

    - Analiza cererilor de contracte individuale de munca pentru angajatii clientului francez;
    - Comunicarea prin telefon si prin e-mail cu responsabilii din Franta in vederea verificarii si/sau obtinerii informatiilor necesare pentru realizarea contractelor individuale de munca ale salariatilor;
    -Realizarea contractelor individuale de munca ale angajatilor;
    -Realiarea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
    -Centraliarea si arhivarea contractelor individuale de munca intocmite;
    -Introducerea cererilor de contracte pentru magazine si plateformele logistice in baza de date comuna tuturor angajatilor din Franta.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivel compnaniei;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,