Secretara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.10.2016 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Experienta pe un post similar;
- Cunostinte bune de operare pe calculator - MS Office, Outlook, Internet;
- Limba engleza la nivel avansat;
- Bune abilitati de comunicare si organizare;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Orientarea catre client si obtinerea de rezultate;
- Rezolvarea problemelor si inovatie.
- Preia prompt apelurile telefonice si efectueaza legaturile telefonice in interiorul si exteriorul companiei;
- Intampina vizitatorii (furnizori, clienti, candidati, etc) intr-un mod cat mai amiabil si prompt;
- Gestioneaza (receptioneaza si expediaza) corespondenta si documentele primite prin fax sau posta (preluare, sortare, verificare, distribuire) in cel mai scurt timp posibil (pastreaza o situatie clara cu corespondenta trimisa prin intocmirea de borderouri la predarea plicurilor);
- Inregistreaza documentele oficiale primite si expediate pentru buna gestionare a acestora in registrul intrari-iesiri;
- Realizeaza rezervarea salilor de sedinte ca urmare a solicitarilor trimise pe e-mail sau comunicate verbal de catre angajatii companiei si trimite confirmarea de rezervare catre acestia;
- Realizeaza o centralizare lunara a necesarului privind achiziţionarea produselor de protocol, produse de birotica/ rechizite, mobilier birouri, produse de intretinere, etc. Tine evidenta/ gestiunea acestor produse astfel incat sa se evite lipsa acestora;
- Verifica pontajele primite;
- Organizeaza documentele, le scaneaza si le arhiveaza electronic.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata) BUCURESTI, |
Raporteaza eroarea la