Secretara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.10.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Experienta pe un post similar;
    - Cunostinte bune de operare pe calculator - MS Office, Outlook, Internet;
    - Limba engleza la nivel avansat;
    - Bune abilitati de comunicare si organizare;
    - Capacitate de organizare si planificare;
    - Orientarea catre client si obtinerea de rezultate;
    - Rezolvarea problemelor si inovatie.

    Responsabilitati

    - Preia prompt apelurile telefonice si efectueaza legaturile telefonice in interiorul si exteriorul companiei;
    - Intampina vizitatorii (furnizori, clienti, candidati, etc) intr-un mod cat mai amiabil si prompt;
    - Gestioneaza (receptioneaza si expediaza) corespondenta si documentele primite prin fax sau posta (preluare, sortare, verificare, distribuire) in cel mai scurt timp posibil (pastreaza o situatie clara cu corespondenta trimisa prin intocmirea de borderouri la predarea plicurilor);
    - Inregistreaza documentele oficiale primite si expediate pentru buna gestionare a acestora in registrul intrari-iesiri;
    - Realizeaza rezervarea salilor de sedinte ca urmare a solicitarilor trimise pe e-mail sau comunicate verbal de catre angajatii companiei si trimite confirmarea de rezervare catre acestia;
    - Realizeaza o centralizare lunara a necesarului privind achiziţionarea produselor de protocol, produse de birotica/ rechizite, mobilier birouri, produse de intretinere, etc. Tine evidenta/ gestiunea acestor produse astfel incat sa se evite lipsa acestora;
    - Verifica pontajele primite;
    - Organizeaza documentele, le scaneaza si le arhiveaza electronic.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,