Reprezentant Magazin Telekom
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant Magazin Telekom active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.10.2016 |
Remote work: | On-site |
SCOP: Vanzarea produselor si serviciilor oferite de companie, prin reteaua de magazine, catre clienti, respectand standardele si
politicile companiei.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
o Intampina clientii si le prezinta varietatea si calitatea produselor si serviciilor oferite de companie;
o Face recomandari – in mod profesionist – privind produsele si serviciile companiei, astfel:
o Identifica corect cererea clientului;
o Furnizeaza inofrmatii despre produsele si serviciile companiei – legate de caracteristicile tehnice, metodele de instalare si folosinta, garantie etc.;
o Este in permanenta la curent cu campaniile promotionale ale companiei;
o Cunoaste permanent care este stocul magazinului;
o Ajuta si convinge clientii sa achizitioneze produsele companiei; asigura o ambalare corespunzatoare a produselor vandute, urmand regulile companiei;
o Foloseste toate instrumentele oferite de companie (Intranet, sistemul de instruire e-learning etc.) pentru a fi cat mai informat posibil;
o Pregateste corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei (factura fiscala, bon fiscal, chitanta fiscala, certificat de garantie, contracte etc.);
o In ceea ce priveste atributiile legate de incasarea banilor si gestiune, este responsabil de:
o Incasarea corecta a sumelor aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
o Administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin si depunerea zilnica la banca;
o Verificarea incasarilor zilnice cu rapoartele de vanzari;
o Emiterea corecta a documentelor de plata, in conformitate cu legea (bon fiscal, factura atunci cand clientul solicita) si arhivarea corespunzatoare a duplicatelor;
o Inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a tuturor operatiunilor de vanzare ale magazinului;
o Este responsabil de receptia, manevrarea (in siguranta si in interesul companiei) a produselor, depozitarea lor in locul special amenajat pentru depozitare; la receptia bunurilor verifica starea acestora si raporteaza orice defecte sau refuza receptia cand este necesar; se asigura ca produsele sunt insotite de documentele justificative (avize de insotire a marfii).
o Pregateste documentele necesare (foi de varsamant, foi de transport) pentru depunerea banilor la banca sau la transportatorul de valori;
o Ia parte la inventarele efectuate in magazin si semneaza de participare in documentele care certifica efectuarea inventarelor si rezultatele inventarierii (proces verbal de inventar) conform procedurilor de inventariere;
o Vegheza permanent asupra produselor din magazin pentru a preveni orice furt sau distrugere;
o Aprovizioneaza si aranjeaza produsele pe rafturi – de cate ori este necesar – in conformitate cu politica de mercantizare a companiei; verifica si modifica daca este necesar, preturile produselor asa cum indica compania prin persoanele responsabile;
o Este responsabil de curatarea si pastrarea rafturilor in perfecta ordine;
o Este responsabil de pastrarea magazinului la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste atitudinea fata de client, tinuta personala, curatenia magazinului;
o Inregistreaza plangerile clientilor, iar daca nu le poate solutiona, le directioneaza catre seful ierarhic superior;
o Asimileaza permanent noi cunostinte referitoare la produsele si serviciile companiei luand parte la programele de training si dezvoltare organizate de companie;
o Este responsabil, impreuna cu ceilalti membri din echipa magazinului, de valorile, bunurile si stocurile din magazin.
CERINTELE POSTULUI:
Studii:
o Studiile medii finalizate.
Experienţa în muncă:
o Preferabil 1 an experienta intr-un rol similar;
o Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet).
o Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
o Orientare către client;
o Initiativă;
o Soluţionarea problemelor;
o Muncă în echipă.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Adjunct Manager Magazin, Prelungirea Ghencea BUCURESTI, | |
Adjunct Manager Magazin Bucuresti, Valea Oltului BUCURESTI, | |
Adjunct Manager Magazin Magurele, Atomistilor BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (123) |
Raporteaza eroarea la