Customer Care Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile L'Oreal Romania active.Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | L'Oreal Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Responsabilitati:
Urmareste fluxul order – delivery – cash pentru fiecare client din portofoliul alocat prin:
- Atingerea unui service level maxim
- Mentinerea unei rate de litigii minime (discrepante la livrare, diferente pret)
- Gestionarea retururilor
- Sincronizarea informatiilor logistice dintre L’Oreal si client
- Recuperarea creantelor la data scadenta
Cerinte:
- Minim 3 ani experienta pe un post similar
- Experienta de lucru cu clienti de tip retail reprezinta un avantaj
- Cunostinte foarte bune de limba engleza
- Experienta de lucru cu SAP; Operare in Excel – nivel avansat
- Capacitate de analiza si interpretare
- Abilitati de comunicare si organizare
- Atitudine proactiva si orientare spre obtinerea rezultatelor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Angajăm CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST WITH FOREIGN LANGUAGES Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (261) |
Raporteaza eroarea la