OFFICE ASSISTANT
This job is no longer active!View all jobs Teamland activeView all jobs OFFICE ASSISTANT active on Hipo.roView all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro |
Employer: | Teamland |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 01.11.2016 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
We have a great job opportunity! If you are looking for a new role in a fast growing environment, Teamland is seeking for one of its clients ( IT&C Company ) a new member to join the team: full time Office Assistant with the aim to perform as a first point of contact for visitors and to assume a range of other administrative duties.
• Proven office management, administrative or assistant experience of at least 1 year;
• Good customer service skills;
• Computer skills (ability to use email, word, internet);
• Proven organization skills ability to prioritize and multi-task;
• Positive and proactive attitude;
• Strong oral and written communication skills both English and Romanian language.
Responsibilities:
• Attend to visitors and answer all incoming calls;
• Receive incoming correspondence and distribute to the right departments;
• Booking of meeting rooms and setting up of meeting rooms when required;
• Manage relation with service providers – travel agency, cleaning services, etc.;
• Coordinate internal and external events.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Assistant Aplica fara CV | |
Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1) Aplica fara CV | |
Front Office Assistant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (48) |
Raporteaza eroarea la