Team Leader cu limba spaniola – Cluj

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPA Solutions active.


Vezi toate job-urile Team Leader cu limba spaniola – Cluj active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 09.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    - Experienta de Team Leader de minim 1 an;
    - Experienta in Call Center de minim 2 ani;
    - Cunostinte de limba spaniola la nivel avansat;
    - Cunostinte de limba engleza la nivel mediu spre avansat;
    - Cunostinte de limba portugheza pot constitui un avantaj;
    - Cunostinte solide ale suitei Microsoft Office;
    - Disponibilitate pentru lucrul in ture (doar ture de zi);
    - Persoana pro-activa, orientata catre rezultate si cu spirit organizatoric.

    Responsabilitati

    - Supervizarea agentilor call-center;
    - Evaluarea periodica a acestora;
    - Oferirea de training, coaching si suport persoanelor aflate in subordine;
    - Gestionarea in mod activ a performantei echipei;
    - Identificarea si implementarea solutiilor ce ajuta la imbunatatirea proceselor si procedurilor;
    - Preluarea sarcinilor si responsabilitatilor agentilor call-center in momentele critice;
    - Participarea la procesul de recrutare la solicitarea departamentului de Resurse Umane;
    - Motivarea angajatilor pentru obtinerea rezultatelor optime si depasirea lor;
    - Efectuarea sarcinilor administrative;
    - Raportarea managerului de departament.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala;
    - Mediu de lucru tanar si profesionist;
    - Posibilitati de avansare pe baza rezultatelor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (15)