CONTROLOR DE GESTIUNE COMERCIALA
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRICO-DEPOT ROMANIA active.Vezi toate job-urile CONTROLOR DE GESTIUNE COMERCIALA active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRICO-DEPOT ROMANIA |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.09.2016 |
Remote work: | On-site |
BRICO-DÉPÔT este parte a grupului englez KINGFISHER și a intrat pe piaţa românească în iunie 2013 prin preluarea reţelei de 15 magazine Bricostore.
Fiind primul distribuitor european de produse de amenajare a locuinţei şi numarul 3 pe plan mondial, grupul Kingfisher deţine 1000 de magazine în 9 ţări. Grupul are 80 000 de persoane angajate şi întâmpină aproape 6 milioane de clienţi în fiecare săptămână.
Repartiţia în România a celor 15 magazine transformate potrivit noului concept unic Brico-Dépôt este: 4 în Bucureşti - Orhideea, Militari, Pantelimon, Băneasa şi 11 în provincie – Braşov, Ploieşti, Constanţa, Piteşti, Arad, Brăila, Focşani, Suceava, Oradea, Călăraşi şi Drobeta Turnu Severin.
Din grupul Kingfisher fac parte firme recunoscute precum: B&Q în Marea Britanie şi China; Castorama în Franţa, Polonia şi Rusia; Brico-Dépôt în Franţa, Spania, Portugalia, Screwfix în Marea Britanie şi Koçtaş în Turcia.
Ce vei face:
• Prin rapoarte specifice, vei oferi, împreună cu echipa de Controlling, o imagine clară privind legătura dintre strategia de afaceri și control financiar;
• analiza datelor şi cifrelor din sistem şi susţinerea activităţii de raportare Vânzări, Marjă, Stocuri;
• analiza diferenţelor semnificative între previziuni şi realizări, semnalizarea problemelor identificate şi a abaterilor de la previziuni;
• extragerea şi întocmirea diverselor rapoarte pentru departamentul Controlling;
• suport în realizarea prezentărilor lunare ale departamentului.
Ne așteptăm de la tine să:
• deţii experiență anterioară în domeniul controlului de gestiune minim 2 – 3 ani;
• fii orientat spre rezultate și să fii capabil să îndeplineşti mai multe sarcini;
• deţii abilităţi excelente de comunicare scrisă/ orală, interpersonală, aptitudini organizatorice;
• ai capacitatea de a respecta termene limită;
• ai capacitatea de a învăța rapid și în mod continuu;
• deţii cunoştinţe bune de Excel (obligatoriu) și de Power Point (avantaj), experiența/ cunoștințele de SAP și/ sau Oracle Hyperion EPM ar reprezenta un avantaj.;
• cunoşti bine limba engleză, conversaţional şi scris
• fii capabil(ă) să interacționeze cu colegii la toate nivelurile ierarhice.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Controlor Calitate Aplica fara CV | |
Controlor Produs Finit 4200 - 4400 RON NET / luna | |
Contabil Senior - companie de consultanta BUCURESTI, Ilfov, Otopeni, | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la