Operator vanzari prin telefon cu italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Conduent active.


Vezi toate job-urile Operator vanzari prin telefon cu italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Conduent
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 18.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Former Xerox Customer Care Services, as well as other former Xerox Services companies, will continue its activities as Conduent, Inc. The name Conduent is inspired by the new company’s expertise in connecting clients and their constituents through seamless transactions in areas such as customer care, transportation solutions, and healthcare payer and provider services.

    Conduent will continue to work as an extension of our clients’ business, enabling millions of interactions every day – such as processing toll payments or medical claims, disbursing public assistance funds or addressing a customer care concern. We will deliver these transactions at massive scale, anytime and anywhere, yet ensure each one is flawless, personalized and secure. As an independent company, we will carry forward the values and culture of innovation, diversity and integrity from Xerox along with our established expertise in transaction-intensive processes, analytics and automation to help improve the satisfaction and loyalty of your patients, commuters, consumers or employees.

    Cerinte

    APLICA ACUM SI NOI TE RASPLATIM CU 1000 LEI BONUS LA ANGAJARE !

    Pentru a lucra cu succes într-un mediu dinamic vei avea nevoie de câteva abilități esențiale.
    Ne poți impresiona cu:

    • Nivel mediu (scris și conversațional) de limbă ITALIANĂ
    • Cunoștințe de operare PC
    • Atitudine comercială
    • Orientare către detalii
    • Bune abilități de comunicare
    • Orientare către rezultate și client
    • Experiența în call-center și/sau în vânzări constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    Ce responsabilități poți avea:

    • Efectuarea de apeluri telefonice către clienții companiei partenere cu scopul de a promova și de a vinde produsele și serviciile companiei în conformitate cu specificul fiecărei campanii;
    • Informarea clientului cu privire la noutățile, condițiile și ofertele produsului;
    • Gestionarea obiecțiilor făcute de către potențialii clienți;
    • Completarea datelor în mod corespunzător și folosirea lor în vederea unei prezentări ale companiei partenere cât mai clare și atractive;

    Dacă nu ești sigur de abilitațile tale conversaționale/scrise în ceea privește nivelul de limba italiană, nu-i nimic!
    Noi venim în sprijinul tău cu sesiuni gratuite de perfecționare lingvistică și comunicativă!

    Alte informatii

    Te răsplătim cu:

    • Salariu motivant
    • Asigurare de viață și abonament medical privat
    • Transport gratuit
    • Curs gratuit de operare PC;
    • Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
    • Formare inițială și continuă prin training-uri specializate
    • Posibilitate de dezvoltare personală și profesională prin acces la oportunități interne, suport și feedback continuu din partea
    responsabililor direcți prin intermediul sesiunilor de coaching și shadowing;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (13)