Analist costuri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Analist costuri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 29.07.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    - Studii superioare - economist;
    - Experienţă în contabilitate 5 ani;
    - Experienţă în contabilitate de gestiune (lucru cu clasa 9);
    - Experienta in calculatiile de cost (specific domeniilor productive)
    - Persoană ordonată, riguroasă şi responsabilă;
    - Cunostinte foarte bune in Excel si lucrul cu baze de date;
    - Abilitatea de a lucra cu termene limita; - Corectitudine, seriozitate, bune aptitudini de comunicare si relationare, spirit de echipa.

    Responsabilitati

    - Verificarea datelor introduse deja in sistem;
    - Corelarea datelor din diferite aplicatii privind stocurile;
    - Colectarea datelor privind productia, stocurile si statisticile de personal ( colectare atat din sistem cat si prin discutii directe cu responsabilii );
    - Calculaţia costurilor pe produse si categorii de produse;
    - Repartizarea cheltuielilor;
    - Separarea cheltuielilor în variabile şi fixe pe procese tehnologice / insule / proiecte;
    - Colaboreaza si ofera suport informational pentru controlul de gestiune;
    - Impreuna cu controlul de gestiune elaboreza rapoarte pentru managementul firmei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (246)