Consultant Senior Portofoliu Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Consultant Senior Portofoliu Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Cerințe:

    • Experiență în domeniul vânzărilor, a relațiilor cu clienții (persoane juridice);
    • Experiență în domeniul telecomunicațiilor sau IT&C poate reprezenta un avantaj;
    • Cunoașterea limbii engleze; cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj;
    • Foarte bune abilitați de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
    • Permis de conducere: categoria B;
    • Orientare către client;
    • Orientare către rezultat;
    • Abilități de lucru în colaborare și influențarea celorlalți;
    • Adaptabilitate și suport în schimbare;
    • Abilitatea de autoevaluare și continua perfecționare;
    • Creativitate și inovație.

    Responsabilitati

    Responsabilități:

    • Identificarea și contactarea clientilor business, din segmentul Conturi Mari, în vederea desfășurării proiectelor de vânzare a soluțiilor de telecomunicații specifice UPC Business;
    • Susținerea vizitelor la client în vederea identificării nevoilor și oportunităților de vânzare;
    • Negocierea și semnarea contractelor de vânzare cu clienții business, din segmentul Conturilor Mari;
    • Colaborarea cu departamentele responsabile în vederea implementării și activării contractelor semnate, în acord cu cerințele și standardele agreate cu clienții;
    • Inițierea, dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clientii business, din segmentul Conturilor Mari;
    • Realizarea rapoartelor de activitate în ceea ce privește discuțiile inițiate și evoluția lor, contractele semnate și activate și proiectele aflate în desfășurare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (31)