Analist Costuri
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Nestle Romania active.Vezi toate job-urile Analist Costuri active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Nestle Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.07.2016 |
Remote work: | On-site |
La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla.
Cerinte
- Absolvent Stiinte Economice
- Limba engleza –nivel avansat
- Experienta in domeniu (1-2 ani)
- Gandire analitica
- Cunostinte utilizare pachet Microsoft Office, Outlook
- Urmareste deconturile de cheltuieli / deplasare
- Asigura suport tuturor utilizatorilor modulului de SAP – TRIP
- Urmareste solutionarea diferentelor dintre documentele comanda – receptie – factura (cantitate, pret) pt toate achizitiile din fabrica
- Creaza in sistem standard cost pentru materii prime si ambalaje
- Coordoneaza desfasurarea activitatilor de inventariere in conformitate cu procedurile existente
- Urmareste si inregistreaza ajustarea diferentelor de inventar saptamanale/ trimestriale si de cate ori este cazul
- Creaza provizioane pentru materii prime si ambalaje, opereaza in sistem distrugerile de materiale aprobate
- Participa la intocmirea situatiilor de raportare
- Creaza standard cost in SAP pentru prodursele finite din productie proprie, produse importate si activitatile de reambalare
- Calculeaza si valideaza costul initiativelor de dezvoltare/renovare de noi produse
- Supervizeaza acuratetea cheltuielilor primare, coordoneaza si ofera solutii pentru inregistrari eronate sau cazuri particulare.
- Intocmeste, analizeaza si transmite rapoarte lunare in vederea asigurarii suportului necesar pentru atingerea obiectivelor
- Participa la intocmirea bugetului anual si revizuirea periodica a acestuia.
- Participa si analizeaza preturile de transfer trimestriale sau ori de cate ori este cazul
- Participa si asigura indeplinirea activitatilor si proiectelor departamentului Controlling
- Participa si asigura suport in cadrul activitatilor de control ale autoritatilor de stat precum si in cadrul activitatilor de Audit interne/ externe
- contract pe perioada determinata (2 ani)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tehnician analist calitate - Timis Timisoara, | |
Process Engineer Aplica fara CV | |
Logistics Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la