Responsabil achizitii (instalatii curenti slabi)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Global Technical Systems active.


Vezi toate job-urile Responsabil achizitii (instalatii curenti slabi) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Global Technical Systems
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GTS este un grup de companii specializat in tehnologii de constructie eficiente si solutii IT&C de cea mai inalta calitate, solutii de securitate fizica, solutii de facility management, cablare structurata, sisteme de energie si back-up, solutii de iluminare, sisteme sanitare si HVAC, proiectare si dezvoltare data center, solutii software & hardware, proiecte tehnologice la cheie.

    Compania noastra ofera servicii de dispecerizare, monitorizare centrala si zonala si de interventie antiinfractionala operativa. Procedurile de monitorizare si interventie se stabilesc concret pentru fiecare sediu si eveniment in parte, in functie de localizarea acestuia, dispunerea in zona, caile de acces existente, spatiile din imediata vecinatate, factori de risc.

    Cerinte

    • Studii superioare tehnice: telecomunicatii, energetica, inginerie electrica, instalatii;
    • Minim 5 ani experienta in activitatea de achizitii pe partea de instalatii electrice;
    • Cursuri de specializare in achizitii - reprezinta avantaj
    • Cunostinte solide operare PC: MSOffice, Autocad, MS Project;
    • Bune cunostiinte de limba engleza;
    • Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
    • Capacitate ridicata pentru analiza , sinteza si planificare;
    • Foarte buna capacitate de analiza, sinteza, interpretare;

    Responsabilitati

    • Menţinerea relaţiei cu furnizorii, realizarea de specificaţii tehnice, cereri de oferte;
    • Selectarea si contractarea furnizorilor de servicii si materiale;
    • Negocierea contractelor de achiziţii, evaluarea corectă a oportunității acceptării unui furnizor nou;
    • Optimizarea costurilor de aprovizionare prin adaptarea comenzilor sau datelor de livrare de la furnizori;
    • Monitorizarea calității produselor achiziționate și revizuirea continua a prețurilor, termenelor de livrare, conformității cu cerințele tehnice;
    • Întocmirea împreună cu Şeful de şantier/ şeful ierarhic a necesarului de aprovizionat în concordanţă cu solicitările venite de la lucrările în curs;Păstrarea în permanenţă a legăturii cu şefii de şantiere;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (131)