Specialist de proiect _Customer Experience B2B
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Specialist de proiect _Customer Experience B2B active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.07.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Studii:
- Studii universitare, preferabil economice
Experienta în munca:
- Minim 3 ani de experienta intr-un rol de servicii/suport clienti, preferabil telecom;
- Experienta in modelarea de procese de business;
- Experienta in management de proiecte
Cunoştinte, Aptitudini & Abilitati:
- Abilitati foarte bune de comunicare si de rezolvare a problemelor;
- Excelente abilitati de comunicare crosfunctionala;
- Abilitati superioare de analiza si colaborare pe o gama larga de probleme;
- Orientare puternica catre client, spirit de echipa, empatie;
- Cunoasterea avansata a limbii engleze;
- Cunostinte bune de PowerPoint, Excel;
- Abilitati de prezentare;
- Abilitati de negociere;
- Carnet de conducere.
SCOP: Ajuta in design-ul si livrarea de servicii de telecomunicatii superioare pentru clientii de business. Dezvolta/Imbunatateste experienta clientilor de business, existenti si noi, cu Telekom. Contribuie la imbunatatirea proceselor de livrare a serviciilor Telekom.
RESPONSABILITATI :
- Furnizeaza suport in special in managementul proiectelor de dezvoltare a experientei clientului de business Telekom Romania cum ar fi documente de cerinte de proiect, analize cantitative, rapoarte status proiect, raportare pe proiectele incluse in programele de customer experience;
- Participa la/modereaza ateliere de modelare a drumului clientului E2E (end-to-end) cu scopul identificarii punctelor de interactiune cu clientul unde experienta livrata nu este conform asteptarilor clientului;
- Identifica si propune solutii de rezolvare a problemelor aparute in livrarea serviciilor catre clientii de business;
- Analizeaza si identifica cauzele problemelor aparute in diversele puncte de interactiune a clientului de business cu Telekom Romania;
- Asista in modelarea de/modeleaza procese noi de livrare a serviciilor catre clientii de business cu scopul de a documenta modul curent in care se deruleaza anumite activitati si in cazul unor schimbari, pentru a documenta modul in care se vor desfasura acestea in viitor;
- Participa in intalniri cu reprezentanti ai clientului de business;
- Dezvolta documente de buna practica reprezentand proceduri de lucru pentru echipele Telekom ce interactioneaza cu clientii de business;
- Furnizeaza solutii pentru probleme specifice intampinate de clienti de business si participa in implementarea lor efectiva;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national | |
Brand Communications Specialist BUCURESTI, Ilfov, | |
Vezi job-uri similare (138) |
Raporteaza eroarea la