Customer Sales Support Manager with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Customer Sales Support Manager with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.11.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Clientul nostru este o companie ce ofera solutii tehnologice care opereaza in mai mult de 170 de tari din intreaga lume. Firma investigheaza modul in care tehnologia si serviciile pot ajuta oamenii si companiile sa-si rezolve problemele si sa faca fata provocarilor ajutandu-i sa-si realize aspiratiile si visele. Imbunatateste modul in care clientii companiei traiesc si muncesc, aplicand idei inovative pentru a crea experiente simple, valoroase si de incredere cu tehnologia.

    Cerinte:
    - Studii superioare in Afaceri (Business) sau Vanzari (Sales) sau experienta echivalenta;
    - Cunostinte avansate de limba engleza si limba franceza;
    - Experienta in 1 sau mai multe dintre cele ce urmeaza:
    * unul sau doi ani de experienta intr-un post de suport administrare vanzarilor cu suport de baza administrativ si birocratic pentru vanzari si in vanzari pentru un rol la nivel avansat;
    * experienta in administrarea afacerilor in derulare;
    * experienta in abordarea unei game largi de intrebari complexe, ce necesita investigatii, din partea clientilor (solutii non-standard);
    * experienta ca element de legatura intre client, echipa de suport/vanzari si diviziile de suport/centrele de afaceri;
    * administrarea sistemului de afaceri;
    - Cunostinte de baza de procese administrative/birocratice generale;
    - Cunostinte despre procese suport vanzari (cotatii, configuratii, etc.);
    - Cunostinte de administrare, generare rapoarte si intrari baza de date;
    - Cunostinte de instrumente IT (sistem baza de date, instrumente MS Office si PC);
    - Intelegerea generala a proceselor de achizitie.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Asigura niveluri ridicate de satisfactie a clientilor astfel incat clientii din portofoliul de conturi al CSSM-ului sa fie: >40% clienti foarte satisfacuti si <8% clienti foarte nesatisfacuti;
    - Dezvolta relatiile profesionale bazate pe incredere cu clientii si agentii de vanzari astfel incat CSSM-ul sa nu primeasca mai mult de 5 reclamatii pe semestru cu privire la neindeplinirea acestei sarcini (comunicarea proactiva catre client a problemelor aparute pe cataloagele acestora; instruirea clientilor cu privire la cataloage; livrarea ofertelor de pret in timp util);
    - Construieste si mentine relatiile eficiente si profesioniste cu echipele cu care lucreaza: AOM, Agenti de Vanzari, CSR, BOCM, BOSS, CDC, omonimii din celelalte regiuni, etc., astfel incat in urma sondajelor, CSSM-ul sa nu obtina mai mult de 3 reclamatii pe semestru;
    - Raspunde la mesajele electronice, fax-uri si telefon in timpul agreat de 4 ore;
    - Administreaza utilizatori externi care pot avea acces la catalogul clientilor din portofoliul detinut;
    - Asigura crearea precisa a configuratiilor conform cerintelor cerute;
    - Asigura actualizarea proactiva a cataloagelor pe baza rapoartelor, contractelor, cerintelor venite din partea agentilor de vanzari si clientilor;
    - Respecta nivelul de servicii agreeate cu agentii de vanzari si cu clientii;
    - Asigura sa nu existe OPG-uri expirate si sa minimizeze numarul de OPG-uri, acolo unde este posibil;
    - Sustine proiectele de transformare in derulare in cadrul organizatiei Operatiuni Directe de Volum;
    - Asigura activitatea agentilor de vanzari in Eclipse sa fie redusa pana la 10% in raport cu activitatea CSSM-ului;
    - Executa procedurile de arhivare cu acuratete si in timpul desemnat de catre echipa de Audit si respecta toate regulile de Audit Intern si Extern in proportie de 100%.


    Cod Anunt: 150716CM

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (234)