Supervizor_Biroul Dezvoltare Rapoarte

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Supervizor_Biroul Dezvoltare Rapoarte active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.08.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    -Studii superioare economice sau tehnice;
    -Experienta minima in specialitate: 5 ani, din care: in implementarea de solutii de raportare: 2 ani
    -Cunostinte avansate de Limba Engleza;
    -Cunostinte despre sistemul bancar si produsele bancare;
    -Experienta in modelarea si design-ul solutiilor de raportare precum si cunoasterea produselor utilizate in modelarea solutiilor
    -Cunoasterea aplicatiilor relevante utilizate in activitatea de dezvoltare rapoarte
    -Cunostinte avansate SQL, PL/SQL
    -Cunostinte avansate referitoare la aplicatiile de dezvoltare rapoarte (ex. Cognos, BO, others) precum si asupra tipologiilor de design si posibilitatilor de optimizare performanta
    -Cunostinte referitoare la OLAP / Cuburi
    -Intelegerea conceptelor si proceselor de livrare rapoarte precum si a proceselor de guvernanta a datelor, practicilor de management al datelor inclusiv calitatea datelor, documentarea cerintelor/solutiilor de raportare
    -Experienta in management schimbarii si stakeholder-ilor
    -Experienta cu metodologiile de dezvoltare a sistemelor in cadrul mediilor mari de business.

    Responsabilitati

    -Esti responsabil pentru management-ul echipelor de implementare in scopul livrarii solutiilor de raportare avand ca input documentatia cuprinzand cerintele de business, specificatiile tehnice si design-ul;
    -Coordonezi activitati pentru rezolvarea cerintelor ad-hoc referitoare la date si rezolutia incidentelor privitoare la datele de productie, cat si organizarea Nivelului de Suport 3;
    -Colaborezi cu alte diviziii IT/departamente, arhitectura, managementul release-urilor si unitatile de management de proiect in scopul de alinia planificarea, alocarea resurelor si abordarea privind cerintele cu impact asupra mai multor sisteme;
    -Apelezi la potentialele standardizari si sinergii si gestionezi interdependentele intre diferite cerinte de business;
    -Controlezi calitatea livrabilelor apartinand atat resurselor interne, cat si celor externe, prin crearea unui proces de asigurare a calitatii;
    -Realizezi evaluarea resurselor interne si externe oferind feedback constant membrilor echipelor si subcontractorilor;
    -Esti responsabil pentru imbunatatirea proactiva si continua a proceselor si a fluxurilor comunicationale in care membrii echipei sale sunt implicati;
    -Definesti si asiguri implementarea obiectivelor, planificarea activitatilor, procedurilor de lucru si politicilor departamentului, in functie de cele definite la nivel de Grup;
    -Supervizezi definitia, evolutia si mentenanta tuturor proceselor din aria de responsabilitate;
    -Verifici si monitorizezi activitatea angajatilor din subordine;
    -Asiguri planificarea/consolidarea bugetului IT referitor la BI din aria de responsabilitate, in conformitate cu cerintele BI si obiectivele bugetare aprobate;
    -Monitorizeaza executia bugetara si alocarea eficienta a resurselor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)