Customer Service Agent

Angajator: Mellon Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Mellon Romania, a subsidiary of Mellon Technologies and member of Mellon Group of Companies, was founded in 2001 in Bucharest. Our offering consists of specialized technological solutions and value added services, to serve the increasing needs of financial institutions and organizations with strong consumer transactions business, such as Retail Banks, Public Utilities, Telecommunications Providers and large Private Companies.

    Cerinte

    -Studii superioare;
    -Experienta in sfera Relatii cu publicul de minim 6 luni reprezinta un avantaj;
    -Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office;
    -Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipa;
    -Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;

    Responsabilitati

    -Oferă informații de înaltă calitate clienților cu care interacționează;
    -Contribuie activ în vederea îndeplinirii obiectivelor compartimentului respectând standardele de calitate.
    -Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra serviciilor şi aplicaţiilor informatice noi;

    Alte informatii

    - Salariu de baza atractiv plus bonuri de masa;
    -Acordarea bonusurilor de performanta;
    -Perfectionare profesionala prin participarea la trainguri - atat tehnice cat si de soft-skills;
    -Desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut, utilat modern si menit sa te ajute in desfasurarea activitatii zilnice;