Controlor de Gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor?
    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Control de gestiune din Iași.

    Pentru reușita în această misiune vei avea nevoie de:
    - Experiență de cel putin 2-3 ani în domeniul economic/financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
    - Studii superioare economice;
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat(B2);
    - Cunoașterea limbii franceze la un nivel începător - mediu ( A2-B1);
    - Cunoșținte nivel avansat de Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel avansat) – reprezintă un avantaj experiența în lucrul cu macro-uri.

    Responsabilitati

    În calitate de Controlor de gestiune, principalele tale misiuni vor consta în:



    - Asigurarea si gestionarea dezvoltarii rapoartelor ce permit monitorizarea permanenta a indicatorilor de gestiune necesari pentru evaluarea diferitelor activitati din cadrul societatii, in vederea asigurarii unui serviciu la standarde ridicate de calitate.
    - Asigurarea respectarii procedurilor si a strategiilor stabilite;
    - Elaborarea rapoartelor săptămânale și lunare pentru a determina indicatori de performanță performanta pe diverse activitati ale clientului;
    - Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
    - Asigurarea respectarii termenelor de predare a rapoartelor;
    - Mentinerea atentiei permanenta asupra performantei activitatii.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.