Controlor de Gestiune

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Controlor de Gestiune active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 02.09.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor?
    Dacă răspunsul tău este « DA », atunci te invităm să te alături departamentului Control de gestiune din Iași.

    Pentru reușita în această misiune vei avea nevoie de:
    - Experiență de cel putin 2-3 ani în domeniul economic/financiar (reprezintă un avantaj experiența în control de gestiune sau analiză financiară);
    - Studii superioare economice;
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu-avansat(B2);
    - Cunoașterea limbii franceze la un nivel începător - mediu ( A2-B1);
    - Cunoșținte nivel avansat de Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel avansat) – reprezintă un avantaj experiența în lucrul cu macro-uri.

    Responsabilitati

    În calitate de Controlor de gestiune, principalele tale misiuni vor consta în:



    - Asigurarea si gestionarea dezvoltarii rapoartelor ce permit monitorizarea permanenta a indicatorilor de gestiune necesari pentru evaluarea diferitelor activitati din cadrul societatii, in vederea asigurarii unui serviciu la standarde ridicate de calitate.
    - Asigurarea respectarii procedurilor si a strategiilor stabilite;
    - Elaborarea rapoartelor săptămânale și lunare pentru a determina indicatori de performanță performanta pe diverse activitati ale clientului;
    - Colectarea si sintetizarea datelor preliminare in vederea elaborarii rapoartelor specifice;
    - Asigurarea respectarii termenelor de predare a rapoartelor;
    - Mentinerea atentiei permanenta asupra performantei activitatii.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (6)