Specialist relatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Quanta Resurse Umane active.


Vezi toate job-urile Specialist relatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Quanta Resurse Umane
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.07.2016
    Scurta descriere a companiei

    Quanta Resurse Umane România este una dintre primele firme de resurse umane de pe piaţa românească, deţinând un rol important în rândul furnizorilor de profil.

    Începând cu anul 2005, Quanta România este acreditată de Ministerul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice ca Agent de Muncă Temporară. Ca un răspuns la solicitările clienţilor, în acelaşi an, a fost înfiinţată şi o sucursală a Companiei în orașul Timişoara.

    Cerinte

    • studii universitare finalizate;
    • minim 1 an experienta in lucrul direct cu clientii;
    • disponibilitate de a lucra in fiecare a doua sambata;
    • excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    • capacitatea de a lucra cu termene limita;
    • capacitatea de a se organiza si de a lucra eficient, atat individual cat si in echipa;
    • capacitate de invatare rapida si de a gestiona mai multe sarcini simultan;
    • capacitate de a lua decizii si de a solutiona cerintele clientilor;
    • persoana proactiva, inovativa, ordonata, atenta la detalii;
    • cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    • cunoasterea foarte buna a serviciilor companiei;
    • prezentarea serviciilor si consilierea clientilor in vederea alegerii cursului potrivit nevoilor acestora (prin e-mail, telefon, face to face)
    solutionarea eficienta a cerintelor clientilor si promovarea serviciilor
    • consilierea clientilor privind inscrierea la cursuri (dosarul de inscriere, modalitati de plata) sau orice alte informatii despre serviciile companiei)
    • evidenta computerizata a clientilor
    • incasarea taxelor de la clienti si emiterea facturilor
    • monitorizarea platilor
    • pregatirea materialelor pentru cursuri
    • programarea examenelor si pregatirea documentelor pentru acestea
    • eliberarea adeverintelor si diplomelor

    Alte informatii

    Quanta Resurse Umane recruteaza si selecteaza un Specialist Relatii Clienti pentru o companie de training de top cu sediul in Bucuresti.