Customer Reservations Advisor with French

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    -persoane care sa aiba cunostinte de limba engleza (scris+vorbit) la nivel mediu spre avansat (B2) – deoarece intreaga metodologie a companiei, softurile de lucru dar si sedinte, conferinte, traininguri, sunt desfasurate in limba engleza;
    -persoane care sa stapaneasca foarte bine limba franceza atat scris cat si vorbit (C1-C2) – deoarece postul vizeaza interactiunea cu clienti vorbitori nativi de limba franceza;
    -experienta pe o pozitie similara constituie avantaj, insa sunt si solutii pentru persoanele ce indeplinesc criteriile de limba dar nu detin experienta profesionala.
    - absolvent studii medii (diploma de bacalaureat obligatoriu);
    -persoana dinamica, rezistenta la stres;
    -aptitudini de comunicare si negociere;

    Responsabilitati

    -interactiunea (telefon+mail) cu clienti vorbitori nativi de franceza;
    -oferirea de suport clientilor in privinta rezervarilor facute de acestia pe portalul companiei;
    -mentinerea relatiei cu clientii care au folosit serviciile companiei.
    -ajuta clientii pentru a gasi cazare la cel mai bun pret si cea mai buna calitate;
    -ofera suport pe toata perioada sederii;
    -returnarea banilor si anularea rezervarilor in cazul in care clientul nu poate ajunge.
    -relocarea clientilor la un hotel mai bun in cazul in care gotelul este over-booked.

    Alte informatii

    -program de lucru: 5 zile/saptamana – cu 2 zile libere;
    -se lucreaza obligatoriu 1 weekend pe luna (maxim 2 in anumite situatii);
    -se lucreaza pe un program de 8h/zi in 2 schimburi
    -intervalul de lucru in schimburi este – 08:00-16:00 si 16:00-24:00 – pentru weekend 12:00-20:00;
    -pentru persoanele ce termina programul la 24:00, compania se deconteaza transportul.
    -perioada de trainig platita
    -sediul in Pipera;
    -salariul atractiv (salariu fix plus bonus de performanta)
    -contract pe perioada nedeterminata.
    -discount la sala de sport;
    -posibilitatea de promovare dupa primale 6 luni petrecute in companie;
    -plan de evenimente lunar (2-3 evenimente pe luna in cadrul companiei, ex: ice-cream day, donnut day, etc.);
    -zilele de sarbatoare sunt platite dublu;
    -zona relaxare;
    -reduceri la rezervari in sistemul de booking al companiei;
    -multiple posibilitati de dezvoltare alaturi de un management profesionist si o companie multinationala;

    Pentru detalii puteti suna la numarul 0743962813