Credit Support Specialist Retail - Bucuresti - perioada determinata 3 luni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Credit Support Specialist Retail - Bucuresti - perioada determinata 3 luni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.05.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Diploma universitara in domeniul economic sau juridic
    • Experienta in domeniu de minim 1 an
    • Cunoasterea produselor si serviciilor bancare persoane fizice reprezinta un avantaj.
    • Cunoasterea fluenta a limbii engleze
    • Bune cunostinte de MS Office
    • Abilitati de analiza si sinteza
    • Atentie la detalii
    • Proactivitate
    • Orientare inspre client
    • Flexibilitate
    • Abilitati de organizare, prioritizare, capacitatea de a lucra cu termene limita
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Completarea contractelor de credit și contractele de garanție aferente, pe baza template-uri predefinite, având grijă sa fie cuprinse toate condițiile din aprobare;
    • Pregătește întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistemul bancii, în conformitate cu procedurile interne;
    • Pregătește documentele interne necesare pentru debursarea creditului, asigurând, de asemenea, verificarea documentelor justificative, în conformitate cu procedurile interne;
    • Asigura administrarea creditului- arhiveaza, copiaza, scaneaza;
    • Urmărirea condițiilor de creditare și îndeplinirea conditilor contractuale (de exemplu: urmarirea restantelor, colateralele , plata asigurărilor - data de expirare / primei plăți pentru asigurările, recenzii, verificarea review-urilor conform conditiilor intiale din aprobare, urmarirea clienților aflati în dificultate - PSC și a listelor de alertă, altele);
    • Instruirea pentru înregistrarea în sistem și urmărirea lunară pentru înregistrarea corectă a garantiilor in sistemul bancii (în special a acelor garanții, care au o valoare variabilă in timpul perioadei de creditare , cum ar fi cesiunea de creanțe)
    • Emiterea de instructiuni pentru credite cu rambursari, conform graficului de rambursare anexat la contract (acolo unde nu este automat)
    • Transmiterea ori de câte ori este necesar a unui semnal de avertizare în conformitate cu procedurile interne.
    • Prioritizeaza corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnica.
    • Raspunde prompt solicitarilor clientilor interni in ceea ce priveste activitatea de creditare
    • Asigură și garantează confidențialitatea informațiilor cu privire la clientii bancii, tranzactiile lor, normele și procedurile interne, precum și în ceea ce privește, de asemenea, informații proprii și a altor angajați băncii;
    • Asigură îndeplinirea oricăror sarcini cerute de lege si / sau alocate de Managerul ierarhic si functional
    • Responsabil pentru desfasurarea unei activitati cat mai eficiente, pentru furnizarea in timp a informatiilor solicitate, conformarea cu legile si reglementarile aplicabile, precum si cu politicile si procedurile interne.