Specialist Suport Tehnic Relatii Clienti Business

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Suport Tehnic Relatii Clienti Business active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 20.08.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei Upc România! Detalii pe www.upc.ro

    Cerinte

    • Minim studii medii in domeniul tehnic;
    • Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
    • Cunosterea limbii maghiare la nivel avansat - prezinta avantaj;
    • Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office;
    • Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare;
    • Reprezinta un avantaj demonstrarea de catre candidat a experientei in cadrul departementelor de relatii cu clienti : Call Center, Customer Service Center, Help Desk etc.

    Responsabilitati

    • Receptioneaza si inregistreaza toate problemele semnalate de clientii B2B in legatura cu functionarea serviciilor de Internet/Date/Telefonie;
    • Urmareste rezolvarea problemelor delegate si inregistreaza solutionarea acestor;
    • Respecta Regulamentul de ordine interioara, regulamentul intern din cadrul Call Center-ului si Codul de conduit;
    • Isi desfasoara activitatea dezvoltand un nivel de performanta ridicat•
    • Propune solutii pentru cresterea productivitatii si eficientizarea activitatii•
    • Participa la discutiile de grup ce au ca subiect performanta individuala si isi insuseste obiectivele stabilite pentru perioada urmatoare