Contabil

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Contexpert active.


Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Contexpert
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2016
    Scurta descriere a companiei

    Membra a HLB International, Contexpert este o companie de top din Romania care ofera inca din 1996, servicii de contabilitate, consultanta fiscala, audit, inventariere, salarizare si administrare de personal (locul 5 in topul companiilor de contabilitate din Bucuresti, potrivit CECCAR).

    Creata in 1969, HLB este o retea internationala dinamica de consultanta de business care serveste clienti din peste 130 de tari, cu peste 600 de birouri in lume, 1900 de parteneri si peste 17000 de profesionisti. Membrii HLB si-au construit o reputatie puternica in tarile lor si proiecteaza o identitate globala comuna, promovand expertiza locala cu performanta internationala.

    Contexpert s-a nascut in urma cu 19 ani dintr-o initiativa indrazneata si a devenit o afacere de succes prin dedicatia totala a managementului si a angajatilor sai. In prezent, Contexpert este o companie respectata in mediul de afaceri romanesc, avand un portofoliu de peste 300 de companii nationale si multinationale ce deruleaza afaceri cu cifre de piata semnificative.

    Serviciile de calitate si oamenii sunt cele mai importante resurse pentru companie. S-a investit in ei si s-a creat o structura flexibila de promovare, in care fiecare isi poate gasi calea spre dezvoltarea profesionala. Managementul companiei a ales sa puna pret pe delegarea responsabilitatilor si cresterea continua bazata pe evolutia si specializarea echipei. Drept urmare, fiecare membru din echipa este incurajat sa devina din ce in ce mai bun in ceea ce face si sa reprezinta o sursa de inspiratie pentru cei aflati la inceput de cariera.

    Cerinte

    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
    - Experienta de minim 2 ani in domeniu
    - Cunostinte avansate de operare PC
    - Reprezinta un avantaj experienta in lucru cu un sistem ERP

    Responsabilitati

    - inregistrarea la timp si cu acuratete a facturilor de la furnizori
    - verificarea documentelor justificative, conformitatea lor cu legislatia in vigoare si cu politicile interne
    - propunerea pentru platile care trebuie facute saptamanal
    - realizarea raportarilor cerute de BNR
    - realizarea raportarilor cerute de INS
    - intocmire dosar de recuperare a fondurilor de la FNUASS
    - activitati realizate de pozitia de analist a departamentului de logistica

    Alte informatii

    Cum ar trebui sa fie noul nostru coleg?
    - Sa fie o persoana foarte atenta la detalii si lucrul cu cifrele
    - Sa poata lucra cu termene limita
    - Sa fie organizat si sa aiba o buna capacitate de a-si gestiona task-urile in mod eficient
    - Sa aiba capacitate foarte buna de comunicare si lucru in echipa