Adjunct Manager Magazin Cluj (f/m)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SC LIDL Romania active.


Vezi toate job-urile Adjunct Manager Magazin Cluj (f/m) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SC LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 22.05.2016

    Perioada dvs. de formare
     
    Pentru a putea acumula şi aprofunda cât mai multe cunoștințe adecvate domeniului dvs. de activitate, Lidl vă oferă un program complex de formare care cuprinde atât detalii de specialitate, cât şi metode de management.
    Această perioadă dinamică reprezintă o provocare profesională şi în același timp, o oportunitate de a vă demonstra abilitățile şi lucrul în echipă.
     
    Responsabilități
     

    • Urmărirea respectării cerințelor la recepția mărfii
    • Amplasarea şi prezentarea mărfii către comercializare
    • Activitatea de încasare şi gestionarea mijloacelor de plată
    • Consilierea clienților şi gestionarea stocurilor
    • Pregătirea, plasarea promoției săptămânale şi reamenajarea articolelor din promoțiile precedente
    • Participarea la derularea inventarelor
    • Conducerea, dezvoltarea și motivarea echipei din subordine
    • Stabilirea de obiective personale ridicate în cadrul activității sale de conducere și urmărirea acestora în mod consecvent
    • Planificarea programului de lucru al angajaților şi instruirea acestora
    • Prioritizarea conceptelor și atribuțiilor în activitatea zilnică a magazinului (ex: prevederi privind igiena, prevenirea accidentelor, amplasarea și întreținerea articolelor promoționale)
    • Responsabilitate pentru comenzile de marfă și optimizarea stocurilor
    • Coordonarea echipei şi reprezentarea șefului de magazin în lipsa acestuia
     
    Profilul dvs.
     
    • Studii superioare finalizate constituie un avantaj
    • Rezistenţă la stres, amabilitate şi orientare către clienţi
    • Aptitudini de organizare foarte bune
    • Experienţa profesională în domeniul comercial reprezintă un avantaj
    • Orientare către rezultate
    • Dorinţa de a se implica în ceea ce face şi preluare de responsabilitate
    • Comunicativitate şi spirit de echipă
    Oferta noastră
     
    • Pachet salarial atractiv şi peste medie
    • Instruire sistematică şi practică
    • Mediu de lucru plăcut, modern şi dinamic
    • Posibilitatea de dezvoltare profesională
     
    Sunteţi interesat(ă)?
     
    Vă rugăm să completaţi formularul online de candidatură şi să ataşaţi CV-ul dvs. în format Word sau Pdf, însoţit de o scrisoare de intenţie ce specifică poziţia pentru care aplicaţi.
    Candidaturile incomplete sau incompatibile nu pot fi luate în considerare pentru următoarea etapă a procesului de recrutare.