TV Support Engineer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile TV Support Engineer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.07.2016 |
Remote work: | On-site |
Orange este ceea ce suntem si ceea ce facem, în fiecare zi
În lume sunt peste 123 de milioane de oameni pe care îi despart distanţe, care vorbesc limbi diferite şi au moduri de viaţã diferite.
Dar toţi au ales acelaşi lucru: sã comunice aşa cum simt, sã priveascã cu deschidere şi optimism spre viitor.
Pe toţi îi apropie Orange, indiferent dacã trãiesc în Marea Britanie, Franţa, Elveţia, Belgia, Austria, Spania, Olanda, România , Moldova, Polonia, Slovacia, Rusia, Statele Unite ale Americii, China, Coreea, Japonia, India, Vietnam, Botswana, Camerun, Republica Dominicană, Egipt, Nigeria, Guineea Ecuatorială, Guineea Conakri, Guineea Bisau, Coasta de Fildeş, Uganda, Kenia, Republica Central Africană, Madagascar, Mali, Insulele Mauritius, Caraibe, Noua Caledonie, Reunion, Senegal, Vanuatu, India, Vietnam, Iordania, Bahrein.
Orange este brandul sub care France Telecom furnizeazã servicii de comunicaţii mobile, Internet şi televiziune. Grupul France Telecom este unul dintre liderii mondiali în servicii de telecomunicaţii, cu peste 183 de milioane de clienti pe cinci continente.
Creativitatea, îndrãzneala, dinamismul, deschiderea, grijă pentru detalii, consecvenţa definesc Orange în tot ce face.
Orange înseamnã cã vom schimba tiparele şi ne vom dezvolta în continuare pentru a-ţi oferi serviciile de calitate de care ai nevoie, inovaţie şi transparenţã.
În ceea ce facem, la Orange România, vom contura în fiecare zi mai clar ce înseamnã acest univers şi care sunt beneficiile pe care le aduce.
Te invitãm sã experimentezi Orange şi avem încredere cã împãrtãsim aceeaşi convingere: viitorul este într-adevãr senin.
Cunostinte profesionale
Cunostinte de baza in:
-DTH, DVB, MPEG, OTT, retele de comunicatii;
-protocoale de semnalizare si transmisiuni de date;
-Cunostinte tehnologie video digitala: DVB-C, DVB-S/S2,
-Cunostinte tehnice si experienta in networking, retele TCP/IP
- Operare si administrare servere
- MS Office
-Limba engleza, avansat
Educatie si experienta (nivel minim necesar)
- Studii universitare in telecomunicatii;
- 1-3 ani experienta in operarea retelelor de Telecomunicatii — DTH, DVB-C/S/S2, transport date IP
-Coordoneaza operational implementarea noilor servicii sau planurilor de imbunatire a calitatii serviciilor;
-Analizeaza si evalueaza activitatile programate ce au impact semnificativ asupra serviciului, alaturi de coordonatorul de operatiuni;
-Analizeaza si solutioneaza reclamatiilor venite de la clienti;
-Coordoneaza, analizeaza, evalueaza si solutioneaza rezolvarea tuturor incidentelormajore sau critice ce afecteaza disponibilitatea si calitatea serviciilor TV;
-Gestioneaza actiunile referitoare la incidente si rezolvarea cazurilor critice;
-Identifica problemele ce afecteaza critic sau prin recurenta serviciile fixe. Pregateste si propune actiuni pentru rezolvarea lor;
-Utilizeaza si adapteaza instrumentele si procedurile specifice postului
-Propune si urmareste implementarea de noi metode de monitorizare a serviciilor
-Prezinta informatiile tehnice catre echipele suport clienti si marketing intr-un mod user friendly
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
AERO Stress Engineer Hybrid | |
Endpoint Security Support Engineer Aplica fara CV | |
L2 Digital Identity Support Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (634) |
Raporteaza eroarea la