Internship - Property Administration

This job is no longer active!

View all jobs NN România active


View all jobs Internship - Property Administration active on Hipo.ro

View all jobs Acquisitions - Logistics - Supplies active on Hipo.ro

View all jobs Internship active on Hipo.ro

View all jobs IT Hardware active on Hipo.ro


Employer: NN România
Domain:
  • Acquisitions - Logistics - Supplies
  • Internship
  • IT Hardware
  • Job type: part-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 08.04.2016
    Remote work: On-site
    Short company description

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Requirements

    What do we expect from you?

    • To show initiative;
    • Ability to learn fast;
    • Good organizing and planning skills;
    • Able to execute independently with little guidance;
    • Good knowledge of Romanian and English languages;
    • MS Office (especially Word, Excel, Power Point) – medium level.

    Responsibilities

    What will you do?

    • Offer support for the administration of various property orders ( printed materials, IT equipment,phones, cleaning products etc) ;
    • Help the company's delegated employee with managing the company's mobile and landline phones fleet;
    • Take administrative tasks such as printing &scanning, signature approvals, data entry in Excel etc;
    • Learn about specific activities within the department and take responsabilities according to the knowledge gained within the internship programme.

    Other info

    Duration:

    The minimum time length of the program is one and a half months, flexible and part time schedule (4 hours/day).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (172)