Internship - Property Administration
This job is no longer active!View all jobs NN România activeView all jobs Internship - Property Administration active on Hipo.roView all jobs Acquisitions - Logistics - Supplies active on Hipo.roView all jobs Internship active on Hipo.roView all jobs IT Hardware active on Hipo.ro |
Employer: | NN România |
Domain: |
|
Job type: | part-time |
Job level: | Student/Graduate |
Location: |
|
Updated at: | 08.04.2016 |
Remote work: | On-site |
NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
NN România în cifre:
25 de ani de prezență pe piața locală
500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private
Cote de piață
34,95% în segmentul asigurărilor de viață
11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active
Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.
What do we expect from you?
• To show initiative;
• Ability to learn fast;
• Good organizing and planning skills;
• Able to execute independently with little guidance;
• Good knowledge of Romanian and English languages;
• MS Office (especially Word, Excel, Power Point) – medium level.
What will you do?
• Offer support for the administration of various property orders ( printed materials, IT equipment,phones, cleaning products etc) ;
• Help the company's delegated employee with managing the company's mobile and landline phones fleet;
• Take administrative tasks such as printing &scanning, signature approvals, data entry in Excel etc;
• Learn about specific activities within the department and take responsabilities according to the knowledge gained within the internship programme.
Duration:
The minimum time length of the program is one and a half months, flexible and part time schedule (4 hours/day).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
INTERNSHIP - Export Administration Hybrid | |
INTERNSHIP - Utilities Specialist BUCURESTI, | |
Internship Program | Deloitte Technology Delivery Center Hybrid | |
Vezi job-uri similare (172) |
Raporteaza eroarea la