Trainer Echipă Magazin

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Timisoara
  • Actualizat la: 04.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Avem nevoie de o persoană proactivă, cu spirit de inițiativă și cu abilități foarte bune de coaching pentru un proiect internațional. 




    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    - Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul comerț/ retail/ vînzări/ rețele de magazine/ merchandising etc. – ideal pe o poziție de coordonare;



    - Experiență în inițierea, implementarea și coordonarea de proiecte de training – reprezintă un avantaj;



    - Cunoștințe bune de limba franceză  – nivel minim B1;



    - Reale abilități de leadership, comunicare și animare a unui grup;



    - Adaptabilitate și flexibilitate în gândire și acțiune;



    - Disponibilitate la formare în Franța (în cadrul magazinelor clientului francez) și la deplasări în interes de serviciu.

    Responsabilitati

    Căutăm un Trainer Echipă Magazin care să asigure formarea managerilor și personalului de execuție al unui mare lanț de magazine de destocaj din Franța.  Jobul va fi locat în Arad. Printre principalele tale responsabilități se vor număra:

    - Elaborarea, planificarea și implementarea de programe de formare atât teoretice cât și practice, conform necesităților identificate la nivelul rețelei de magazine;



    - Asigurarea formării (inițiale/continue) tuturor angajaților de la nivelul magazinelor, având ca obiective principale transmiterea culturii organizaționale și a valorilor specifice companiei (implicare, provocare, pasiune si atingerea obiectivelor);



    - Asigurarea training-ului, atât teoretic cât și practic, pe partea de proceduri interne, moduri de lucru, reglementări și reguli de securitate a muncii specifice rețelei de magazine;



    - Evaluarea competențelor angajaților și propunerea de planuri de acțiune pentru ameliorarea acestora, având ca scop principal accelerarea procesului de asimilare și preluare atribuții.

    Alte informatii

    Beneficii:


     


    - Acces la programe de formare atât la nivelul companiei cât și internaţional;


    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;


    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.