Customer Support with Dutch / IT Service Desk with Dutch

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPA Solutions active.


Vezi toate job-urile Customer Support with Dutch / IT Service Desk with Dutch active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: UPA Solutions
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Cerinte

    - Advanced knowledge of English and Dutch languages;
    - Basic experience in technical support helpdesk;
    - Customer service orientation;
    - Problem determination capabilities ;
    - Advanced analysis and escalation capabilities ;
    - Basics reporting capabilities ;
    - Advanced usage of PC, internet explorer, Outlook, Microsoft Office verbal and written communication skills ;
    - Listening skills;
    - Problem analysis;
    - Problem solving;
    - Adaptability.

    Responsabilitati

    - Develops and maintains product knowledge, business and professional skills by participating in on-the-job and other training courses;
    - Analyze information and develop solutions to meet the customer�s business and technical requirements
    - Handle all incoming customer e-mails and telephone inquiries and requests in a timely and professional manner
    - Participate in team huddles and required trainings

    Alte informatii

    Attractive work environment within a dynamic team
    Motivating salary + meal tickets + performance bonuses + medical insurance
    Career development within a multinational company
    Flexible working program
    The diversity of the projects
    Stable job - permanent labor contracts

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (832)