Agent Suport Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Agent Suport Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 26.11.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Comunicativ? Multitasking ? Te angajăm !
    Noul coleg va avea un rol important în echipa noastră, el reprezentând un real punct de sprijin pentru toata activitatea comercială desfășurată în departamentul de vânzări.

    Cum am vrea noi să fii :
    Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba engleza( minim nivel B2).
    De asemenea, viitorul nostru coleg ar trebui să aibă o bună capacitate de organizare și prioritizare,cunostintele de limba franceza, experiență în activități administrative și de lucru în Excel fiind considerate un avantaj.

    Dacă inițiativa, firea dinamică și capacitatea de adaptare te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!

    Responsabilitati

    R50302002150
    Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă :
    - urmărirea comenzilor declarate de către asistenții comerciali și actualizarea disponibilului de marfă;
    - solicitarea cotațiilor de transport de la firmele cu care colaborăm;
    - organizarea transporturilor comenzilor și urmărirea ridicării acestora, conform procedurilor de lucru;
    - asigurarea înregistrării cu acuratețe a tuturor operațiunilor de transport;
    - crearea și înregistrarea fișelor informative de produs, aferente achizițiilor făcute de către client;
    - gestionarea stocurilor și promovarea produselor prin postarea prezentărilor pe site-ul de profil și pe site-ul clientului.

    Și pentru că valorificam dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - pachet salarial motivant ;
    - posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți ;
    - formare în mediul de lucru SAP ;
    - desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificam dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - pachet salarial motivant ;
    - posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți ;
    - formare în mediul de lucru SAP ;
    - desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Iasi,

    Aplica fara CV
    Bacau, Iasi, Suceava,

    Iasi, Sibiu, Suceava, Job national

    Vezi job-uri similare (4)