Customer Service Agent

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Agent active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco Permannet Placement cauta pentru clientul sau, o companie multinationala producatoare de echipamente tehnice, o persoana pentru pozitia de Customer Service cu studii tehnice.

    • Studii tehnice universitare: electro – mecanica, electronica, electrotehnica.
    • Cunostinte de baza PC, Word, Excel.
    • Limba engleza nivel avansat, germana reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    • Contacteaza clientii, tine legatura cu acestia si ii informeaza despre stadiul derularii comenzilor/ contractelor.
    • Exercita control preventiv asupra comenzilor primite versus contracte/oferte.
    • Raspunde de facturare si de intocmirea documentelor de livrare.
    • Asigura suport departamentelor Alco si Protectie Respiratorie.
    • Raspunde de pregatirea aparatelor, curatare, incarcare acumulatori, calibrare, interventii tehnice de baza, etc.
    • Pregatirea aparatelor si documentelor in vederea livrarii la beneficiari.
    • Activitati de organizare interna.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3300 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    3000 - 3400 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (204)