RETAIL RELATIONSHIP MANAGER

Angajator: PIRAEUS BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Intr-o lume plina de zgomot, noi promitem clientilor nostri sa-i ascultam cu adevarat si sa le oferim raspunsuri sincere. Si, desigur, solutii potrivite pentru problemele lor.

    Cerinte

    - Absolvent studii superioare cu profil economic.
    - Minim 2 ani in domeniul bancar pe o pozitie similara;
    - Cunostinte in domeniul economic-financiar;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat inclusiv limbajul de specialitate;
    - Cunoasterea unui editor de texte (ex. Word.) si a programelor Excel, precum si operarea in Outlook Express, navigarea pe Intranet;
    - Cunostinte avansate de gestionare a bazelor de date electronice;
    - Abilitati excelente de vanzare si comunicare; flexibilitate/adaptabilitate, initiativa si creativitate, spirit de echipa si dinamism;
    - Abilitati foarte bune de prospectare a pietei si interrelationare; abilitati de comunicare si prezentare;
    - Orientare spre client si rezultate, perseverenta in atingerea obiectivelor.


    Responsabilitati


    - Participa la implementarea si dezvoltarea strategiei de vanzari in conformitate cu politica Bancii;
    - Se preocupa de promovarea produselor retail pentru dezvoltarea portofoliului de clienti care sa contribuie la cresterea surselor atrase si respectiv plasate;
    - Promovarea unei atitudini fata de clienti care sa permita castigarea interesului acestora prin tratarea cu profesionalism, politete si permanenta preocupare pentru gasirea de solutii la necesitatile acestora;
    - Identifica, contacteaza si viziteaza in mod constant clientii potentiali;
    - Identifica nevoile clientilor potentiali, prezinta oferta de produse si servicii a bancii, contribuind astfel la dezvoltarea portofoliului de clienti;
    - Analizeaza in mod constant ofertele de produse si servicii ale altor banci si propune crearea unor produse bancare competitive;
    - Cunoasterea foarte buna a gamei de roduse si servicii retail oferita de banca; preocaupare pentru imbunatatirea cunostintelor sale in acest scop;
    - Cunoaste si analizeaza permanent piata locala in vederea promovarii produselor Bancii;
    - Elaborarea unui plan propriu de marketing si urmarirea acestuia;
    - Genereaza rapoarte si statistici specifice activitatii pe care o desfasoara.