Operator Relatii Clienti in limba Italiana

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    62 de tari, 270 centre de contact si peste 175.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 500 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    - Limba italiana (scris si vorbit - nivel avansat)
    - Nivel mediu de operare calculator (pachetul MS Office)
    - Orientare catre client
    - Spirit de echipa
    - Capacitatea de a invata rapid
    - Experienta in domeniul relatiei cu clientii reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    Responsabilitatile :

    - Furnizeaza informatii specifice la solicitarile telefonice ale clientilor

    Oferta:

    - Program de lucru flexibil adaptat nevoilor tale
    - Training de specialitate asigurat de companie
    - Conditii legale de munca
    - Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara
    - Salariu motivant
    - Bonuri de masa, plata orelor suplimentare,bonusuri de performanta, decontarea transportului