Supplies Reseller Support Specialist - Engleza + Italiana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Supplies Reseller Support Specialist - Engleza + Italiana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.10.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alătura-te uneia dintre cele mai mari companii producătoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinaționala producătoare de tehnologii, software, soluții și servicii pentru clienți din diferite sectoare. Scopul lor este să transforme tehnologia, astfel încât să fie mai practica și ușor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Acest post are rol în însușirea unor aptitudini avansate (bună cunoaştere a proceselor şi instrumentelor) pentru a fi capabil să finalizeze sarcini/îndatoriri cu un grad mediu/ridicat de complexitate și în dobândirea unui nivel de înţelegere avansat a aspectelor generale ale postului şi familiarizarea cu politicile şi procedurile companiei.

    Cerințe:
    - Diplomă de licența sau echivalare cu experiență;

    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows XP), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office: Excel, Word şi PowerPoint;

    - Cunoștințe avansate de limba engleză și limba italiană;

    - Aptitudini de comunicare;

    - Simţ practic al afacerilor;

    - Capacitate de analiza;

    - Nivel înalt de acuratețe, atenție la detalii;

    - Aptitudini de organizare, planificare și control;

    - Abilitate de a lucra cu cifre;

    - Rezistenta la stres si flexibilitate;

    - Capacitate rapida de acomodare și învațare;

    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client;

    - Valoros individual, dar un foarte bun coechipier;

    - Flexibil şi adaptabil;

    - Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii;

    - Pronunţate aptitudini analitice;

    - Abilitatea de a lucra sub presiune;

    - Ușurința, claritate și coerența în exprimare;

    - Respectă termenele limită convenite pentru acţiune;

    - Furnizează rezultate de calitate.

    Responsabilitati

    - Oferă suport zilnic și informații despre produsele companiei, discount-uri, prețuri, tool-urile interne, modificare de deal-uri/OPG-uri echipelor de vânzări responsabile de clienții mici și mijlocii;

    - Oferă suport echipei de vânzări cu privire la programele de vânzări, după cum urmează: programe de compensare specifice, procese specifice de vânzări, planificări de vânzări și business, platforme, rapoarte și aplicații folosite în canalul de vânzări, precum și orice alte programe sau activități legate de întreținerea unei de relații de afaceri favorabila din canalul de vânzări din cadrul EMEA;

    - Contribuie la crearea și îmbunătățirea proceselor interne și de training în ceea ce privește: programele de compensare/bonusare/discount-uri, training-uri legate de contracte, training-uri legate de planificare, managementul partenerilor și sistemul de ticketing Unison;

    - Administrează conținutul aflat platformele folosite de partenerii ai companiei: Smart Portal/Unison – secțiunea Consumabile;

    - Reprezintă un prim punct de contact pentru managerii de conturi, PBMi, salesi, reselleri, partenerii autorizați de a distribui/vinde produse ale companiei;

    - Gestionează cererile primite de la echipele de vânzări și oferă rezoluții pentru acestea, respectând termenii de timp agreați;

    - Poate îndruma la nevoie alti membrii ai echipei în activitățile zilnice;

    - Gestionează backlog-ul de comenzi și se adresează echipei de vânzări pentru a determina sursa întârzierii;

    - Comunică statusul și escalează probleme la nevoie;

    - Colaborează cu alte departamente și organizații pentru a soluționa problemele aparute (marketing, compensare, lanțul de aprovizionare, logistică).


    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;

    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;

    - Cursuri de formare profesionala ;

    - Team-building-uri.

    Cod Anunț: 130715AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    6500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (199)