Supervizor Achizitii - Franceza Avansat

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.


Vezi toate job-urile Supervizor Achizitii - Franceza Avansat active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Societe Generale Global Solution Centre
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.

    Cerinte

    • Studii superioare
    • Excelentă cunoaştere a activitatilor de telefonie mobila
    • Customer orientation
    • Experienta similara de min. 2 ani
    • Abilitati de comunicare si supervizare
    • Nivel bun de cunoaştere a operării pe calculator şi echipamentelor birotice (Excel, Word, Access);
    • Limba franceza (nivel avansat)
    • Limba engleza (nivel mediu/avansat)

    Responsabilitati

    • Asigura tratarea cererilor de achizitii, de reziliere si de informatii a Parcului Mobile a Societe Generale;
    • Update a bazelor de date tehnice dintre care si aplicatia de administrare Télécom MDSL, punct de legatura intre dezvoltarea noilor aplicatii si proces;
    • Analiza cererilor venite de la clienti interni si consilierea acestora in acord cu catalogul de service Mobile a departamentului GTS;
    • Responsabil de supervizarea operaţională a echipei;
    • Pregăteste, planifica si prioritizeaza producţia echipei operationale;
    • Propune alocarea/realocarea sarcinilor in echipa pentru a asigura continuitatea si calitatea producţiei;
    • Monitorizează indicatorii de performanta (KPI, tabloul de bord) si propune masuri de ameliorare;
    • Colaboreaza cu diverse departamente ale liniei de afaceri sau ale locatiei pentru rezolvarea diverselor probleme aparute in desfasurarea activitatii;
    • Raspunde altor solicitari ad-hoc legate de zona sa de activitate (rapoarte, analiza, comentarii, etc).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (29)