Supervizor Achizitii - Franceza Avansat
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Societe Generale Global Solution Centre active.Vezi toate job-urile Supervizor Achizitii - Franceza Avansat active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Societe Generale Global Solution Centre |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2015 |
Remote work: | On-site |
Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) is a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, Human Resources, Information Technology, Know Your Customer, Compliance and Business Advisory. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.
Cerinte
• Studii superioare
• Excelentă cunoaştere a activitatilor de telefonie mobila
• Customer orientation
• Experienta similara de min. 2 ani
• Abilitati de comunicare si supervizare
• Nivel bun de cunoaştere a operării pe calculator şi echipamentelor birotice (Excel, Word, Access);
• Limba franceza (nivel avansat)
• Limba engleza (nivel mediu/avansat)
• Asigura tratarea cererilor de achizitii, de reziliere si de informatii a Parcului Mobile a Societe Generale;
• Update a bazelor de date tehnice dintre care si aplicatia de administrare Télécom MDSL, punct de legatura intre dezvoltarea noilor aplicatii si proces;
• Analiza cererilor venite de la clienti interni si consilierea acestora in acord cu catalogul de service Mobile a departamentului GTS;
• Responsabil de supervizarea operaţională a echipei;
• Pregăteste, planifica si prioritizeaza producţia echipei operationale;
• Propune alocarea/realocarea sarcinilor in echipa pentru a asigura continuitatea si calitatea producţiei;
• Monitorizează indicatorii de performanta (KPI, tabloul de bord) si propune masuri de ameliorare;
• Colaboreaza cu diverse departamente ale liniei de afaceri sau ale locatiei pentru rezolvarea diverselor probleme aparute in desfasurarea activitatii;
• Raspunde altor solicitari ad-hoc legate de zona sa de activitate (rapoarte, analiza, comentarii, etc).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Analist Contracte Achizitii - Limba germana (f/m) BUCURESTI, | |
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (29) |
Raporteaza eroarea la