Special Pricing - Limba Engleza

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Special Pricing - Limba Engleza active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.08.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alatura-te uneia dintre cele mai mari companii producatoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinationala producatoare de tehnologii, software, solutii si servicii pentru clienti din diferite sectoare. Scopul lor este sa transforme tehnologia, astfel incat sa fie mai practica si usor de folosit pentru utilizatorii lor.

    Specialistul de preturi acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta reprezentanţilor de vânzări, clientilor companiei, partenerilor si / sau grupurilor comerciale.

    Cerinte

    - Nivel minim de experienta in acordarea de preturi speciale;

    - Cunoştinţe fluente de limba engleză;

    - Licenţiat, având cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi;

    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;

    - Preferabil experienta anterioara de munca intr-un mediu de afaceri;

    - Bune aptitudini de comunicare;

    - Simţ practic al afacerilor;

    - Abilitate de a lucra cu cifre;

    - Excelent spirit de organizare;

    - Atentie la detalii;

    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client;

    - Valoros individual, dar dedicat muncii in echipa;

    - Flexibil şi adaptabil;

    - Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii;

    - Abilitatea de a lucra sub presiune;

    - Respectă termenele limită;

    - Orientat catre optimizare continua;

    - Abilitati de comunicare.

    Responsabilitati

    - Punct de contact pentru echipa de operaţiuni vânzări si organizaţia de vânzări din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa);

    - Procesează şi coordonează tranzactii standard şi non-standard, pentru o listă bine definită de clienţi;

    - Se asigură că preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte, şi obtine autorizaţiile necesare procesării cererilor;

    - Este la curent cu promoţiile, reducerile şi alte informaţii necesare prelucrarii cererilor in sistem;

    - Este la curent cu si aplica corect politicile de pret si regulile de procesare a cererilor (politici si reguli agreate la nivel EMEA);

    - Dezvolta cunostinte generale despre modul de procesare a tranzactiilor de vanzare in cadrul companiei;

    - Isi insuseste cunostinte legate de particularitatile proceselor de pricing din alte regiuni;

    - Raporteaza despre progresul activitatilor;

    - Întocmeşte situaţii si rapoarte privind cererile, comenzile si tranzactiile procesate;

    - Asigură documentarea si optimizarea proceselor operationale;

    - Participă la toate şedinţele de echipa, oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea proceselor;

    - Responsabil de analiza si bilantarea marjelor si reducerilor, de deciziile de aprobare a preturilor si de managementul cererilor restante;

    - Asigură asistenţă si suport in operarea cererilor conform procedurilor si regulamentelor convenite;

    - Conform standardelor de calitate cerute, introduce si prelucreaza cererile trimise de clienti, parteneri/echipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari si/sau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit;

    - Verifica si valideaza acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor companiei.


    Beneficii:

    - Oportunitatea de a va construi o cariera, de a achizitiona abilitati transferabile ;

    - Expunere la o cultura unei companii multinationale, care asigura un mediu profesionist de lucru ;

    - Cursuri de formare profesionala ;

    - Team-building-uri.


    Cod Anunt: 280715EM

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (176)