Reprezentant Vanzari Sunlight Bacau

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant Vanzari Sunlight Bacau active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Bacau
  • Actualizat la: 07.10.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinţele postului

    Studii:
    •Minim studii medii.

    Cunostinte si Experienţa în muncă:
    •Minim 6 luni – 1 an experienta intr-o pozitie similara;
    •Permis de conducere categoria: B (valid, fara cazier).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
    •Initiativă;
    •Orientare catre client (esential);
    •Orientare către rezultate (esential);
    •Flexibilitate;
    •Solutionarea problemelor;
    •Munca in echipa (esential);
    •Impact si influenta (esential).


    Responsabilitati

    SCOP: Planifica si implementeaza activitati de vanzare prepaid si mercantizare pentru clientii din zona de reponsabilitate desemnata, cu scopul de a genera veniturile asumate si dea creste timpul alocat portofoliului de clienti si implicit satisfactia acestora.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
    •Planifica si implementeaza activitati de vanzare prepaid si mercantizare pentru clientii din zona de reponsabilitate desemnata respectand regulile si procedurile companiei;
    •Reprezinta compania, produsele si politica de vanzari in relatiile cu clientii, cu unicul scop de a atinge targetele de venituri asumate si de a creste cota de piata;
    •Stabileste si mentine legatura cu clientii importanti din zona alocata si asigura informarea acestora;
    •Prospecteaza piata in zona alocata in vederea identificarii si contactarii potentialilor clienti;
    •Asigura acoperirea zonei alocate, respectand planul de vizite stabilit si fiind prezent pe teren minim 70% din timpul de lucru;
    •Asigura prezentarea profesionista a tuturor produselor noi, utilizand diferite instrumente si metode–cataloage, pliante etc;
    •Analizeaza nevoile clientilor si formuleaza cele mai potrivite oferte; poate asigura suport tehnic si comercial pentru clienti existenti sau cei potentiali;
    •Responsabil de negocierea si incheierea contractelor comerciale cu clientii din zona arondata si raspunde de corecta executare si derulare a acestora;
    •Se asigura ca toate facturile pe care le emite sunt complete in ceea ce priveste mentiunile obligatorii, ca sunt stampilate si semnate de catre beneficiari, si de a se asigura ca a solicitat si a primit biletele la ordin sau CEC, cu exceptia cazului in care plata se face in numerar, prin ordin de plata sau alta modalitate;
    •Lanseaza saptamanal, conform instructiunilor superiorului sau ierarhic, comanda scrisa de produse catre depozitul punctului de lucru in cadrul caruia isi desfasoara activitatea;
    •Semnaleaza eventualele nereguli constatate cu ocazia aprovizionarii clientului sau ex-van (gestiunea proprie, din masina alocata), de indata, superiorului sau ierarhic si incheie un proces verbal de constatare pe care il va semna impreuna cu persoana care livreaza marfa.
    •Asigura si raspunde pentru integritatea produselor aflate in gestiunea sa; marfa al carei ambalaj este deteriorat pe durata aflarii in gestiunea sa va fi considerata ca lipsind din stoc, cu ocazia inventarelor.
    •Tine la zi evidenta documentelor cu regim special care i-au fost repartizate, si prezinta de indata si oricand ii va fi solicitat acest lucru de catre superiorul sau ierarhic;
    •Se prezinta la inventarul organizat de companie, ori de cate ori este solicitat in acest sens de catre superiorul sau ierarhic.
    •Preda toate documentele intocmite de catre el cu ocazia vizitelor efectuate la clientii, precum si dovezile de depunere in banca a banilor incasati, persoanei responsabile cu preluarea si verificarea acestora;
    •Raspunde de livrarea fizica a marfurilor comandate de clienti, de intocmirea documentelor de livrare (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (chitante si dispozitii de plata/incasare), etc. In cazul in care clientii opteaza pentru achitarea contravalorii produselor achizitionate prin emiterea de Bilete la Ordin sau file CEC, are obligatia de a se asigura ca acestea au fost completate corect, si de a le transmite imediat persoanei insarcinate cu depunerea lor in banca in vederea incasarii;
    •Depune banii incasati din vanzarea marfurilor companiei in conturile firmei in ziua incasarii sau maxim a doua zi dupa incasare. Predarea banilor se poate face si la sediul punctului de lucru in care isi desfasoara activitatea, persoanei responsabile;
    •Prezinta zilnic, la timp, superiorului sau ierarhic raportul de vanzari pentru ziua anterioara si raportul de incasari precum si prognozele solicitate.
    •Va lua toate masurile necesare pentru a pastra marfa in siguranta, de a verifica toate intrarile si iesirile produselor din gestiunea proprie, si asigura disponibilitatea produselor;
    •Are obligatia de a-l anunta pe superiorul sau ierarhic ( in termen 48 ore de la depistarea situatiei) in cazul in care intampina dificultati la recuperarea soldurilor de la clienti si de a lua toate masurile necesare pentru recuperarea soldurilor.
    •Reactualizeaza baza de date a clientilor si tine evidenta cheltuielor (deconturilor);
    •Pastreaza in bune conditii, si utilizeaza conform destinatiei lor, toate bunurile care i-au fost incredintate in vederea desfasurarii activitatii (autoturism, chitantier, facturier, telefon, etc), anuntandu-si superiorul ierarhic imediat de orice problema aparuta in legatura cu acestea; mentine masina curata si in buna stare de functionare si raporeaza superiorului orice incident aparut.
    •Are o atitudine si o prezentare ireprosabila fata de clientii companiei, respectand standardele companiei in aceasta privinta.
    •Participa la programele de training si dezvoltare propuse de companie pentru pozitia lui si isi actualizeaza in permanenta cunostintele despre produse;
    •Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului;
    •Se asigura ca toata corespondenta legata de activitatea profesionala ajunge la destinatie;
    •Asigura prezenta si vizibilitatea materialelor promotionale la toate punctele de vanzare din zona alocata, in vederea cresterii volumului de vanzare ale companiei;
    •Aranjeaza materialele promotionale in spatiile identificate respectand politica de mercantizare stabilita de companie;
    •Respecta si implementeaza in activitatea zilnica Regulamentul Intern, politicile companiei si procedurile departamentului precum si Legea sanatatii si securitatii in munca nr. 319/2006, detaliata in Anexa 2 la contractul de munca.

    Alte informatii

    DESCRIEREA COMPANIEI:

    Membra a Grupului GERMANOS, SUNLIGHT FILIALA BUCURESTI S.R.L. este specializat in distributia de baterii Toshiba si Sunlight respectiv in comercializarea cartelelor telefonice

    Germanos Telecom Romania S.A. face parte din Grupul de Companii Germanos, specializat in retail si distributie de produse si servicii tehnologice, precum si in productia si distributia de baterii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Bacau, Iasi, Suceava,

    Aplica fara CV
    Arad, Bacau,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (12)