Customer Services Advisor, Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Customer Services Advisor, Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 04.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    - Studii universitare;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Cunostinte de operare PC, MS Office si browsere de internet;
    - Cunostintele de contabilitate sau a operatiunilor bancare constituie un avantaj;
    - Cunoasterea reglementarilor din sectorul bancar constituie un avantaj;
    - Abilitatile de vanzare sau experienta in vanzari constituie un avantaj;
    - Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    - Abilitati de negociere si persuasiune;
    - Abilitati de organizare si prezentare structurata;
    - Personalitate creativa si proactiva.

    Responsabilitati

    - Primeste sau initiaza apeluri catre/din partea clientilor care sunt interesati de informatii referitoare la produsele si serviciile UniCredit;
    - Furnizeaza informatii cu privire la reteaua de sucursale si bancomate UCT, IBAN, soldul contului si informatii despre tranzactii, comisioane si taxe;
    - Furnizeaza informatii si suport general referitoare la produsele si serviciile detinute de un client, conform instructiunilor de lucru ale departamentului de Contact Center (produse economisire, creditare, carduri, Online&Mobile Banking, pachete, servicii, etc);
    - Initiaza sau primeste apeluri/mail-uri/chat-uri catre/din partea clientilor care sunt interesati de consiliere in vederea achizitionarii produselor UniCredit
    - Identifica nevoile de cumparare ale clientilor existenti sau potentiali;
    - Prezinta beneficiile si caracteristicile produselor/serviciilor care corespund nevoii identificate si propune acestora fluxul corespunzator, implicandu-se in toate etapele procesului de vanzare;
    - Solicita feedback de la clientii cu care interactioneaza si propune sugestii de imbunatatire a fluxului de lucru;
    - Inregistreaza corespunzator interactiunile cu clientii in bazele de date;
    - Indeplineste targeturile zilnice si pe campanie stabilite si ia legatura cu clientii in ordinea indicata de Team Leader / Sef Departament;
    - Gestioneaza/inregistreaza si redirectioneaza reclamatiile clientilor catre departamentele implicate;
    - Blocheaza instrumentele de plata (Online Banking, Mobile Banking) conform solicitarilor venite de la utilizatori (in afara programului de lucru al echipei de suport Internet&Mobile Banking din Contact Center);
    - Gestioneaza comunicarea scrisa (chat/email) cu clientii in afara programului de lucru al departamentului de suport E-Sucursala din cadrul Contact Center;
    - Asigura blocarea/deblocarea cardurilor, deblocarea PIN-urilor, activarea cardurilor;
    - Asigura consiliere si asistarea clientilor in privinta inrolarii cardurilor pentru plati securizate si asigura activarea/dezactivarea unor setari care sa permita realizarea platilor pe internet;
    - Proceseaza cererile venite in numele clientilor: investigatii tranzactii, modificari limite, conturi, inchideri card, plati pe internet, etc;