Asistent administrativ - Receptie - part time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Asistent administrativ - Receptie - part time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Relatii Publice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 15.09.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Cautam o persoană organizată, riguroasă, perseverenta si cu spirit de initiativa pentru a se alatura echipei noastre la sediul din Iasi.

    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

    - Disponibilitate pentru un program part time;
    - Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
    - Cunoașterea si utilizarea limbii franceze - reprezinta un avantaj;
    - Capacitate de a cauta si sintetiza informatii;
    - Cunostinte de operare PC ( pachet Microsoft Office);
    - Seriozitate si simt al responsabilitatii dezvoltat ;
    - Atentie la detalii si capacitate de multitasking;
    - Experientă profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    În calitate de Asistent administrativ vei asigura suportul administrativ in cadrul Receptiei. Principalele tale responsabilitati vor fi:

    - Gestionarea relatiei cu publicul ;
    - Gestionarea apelurilor si a corespondentei interne si internationale ;
    - Mentinerea relatiei cu partenerii firmei (clienti, furnizori etc).;
    - Asigurarea necesarului logistic si gestionarea comenzilor catre furnizori ;
    - Asigurarea suportului administrativ pentru diferite departamente, in functie de cerere;
    - Asigurarea protocolului necesar in timpul delegatiilor sau sedintelor de lucru.

    Alte informatii

    Beneficii :

    Formare la nivel internaţional ;
    Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes ;
    Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (5)