Trainer Sales
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UPC Romania active.Vezi toate job-urile Trainer Sales active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | UPC Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.07.2015 |
Remote work: | On-site |
Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!
• Studii medii finalizate, studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj;
• Minim 2 ani experienta in activitatea de trainer in aria de vanzari prin telefon (de preferat vanzari Inbound in Call Center)
• Limba engleza-nivel mediu;
• Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
• Orientare catre client;
• Orientare catre atingerea rezultatelor;
• Creativitate;
• Planificare si organizare;
• Foarte bune abilitati de interactiune;
• Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
• Integritate si incredere.
• Este responsabil de identificarea corecta si completa a nevoilor de training in aria de vanzari si comerciala si dezvoltarea de programe de training corespunzatoare nevoilor identificate;l
• Creeaza / actualizeaza materialele de training si work instruction-urile in ariile de vanzari si comerciala, inclusiv materiale dezvoltate prin intermediul aplicatiilor demo;
• Livreaza programe de training de vanzari si comerciale, conform planului anual agreat cu superiorul direct
• Analizeaza nivelul de competenta profesionala a cursantilor, pe parcursul livrarii solutiei de training si acorda feedback in vederea sustinerii planului de dezvoltare a competentelor profesionale la nivelul Departamentului Customer Care.
• Este implicat in activitatea de testare a agentilor din Call Center, prin revizuirea si incarcarea intrebarilor in aplicatie, organizarea sesiunilor de testare, corectarea testelor si realizarea raportului final
• Este implicat, atunci cand este necesar, in activitatea de Audit Call Quality - evaluare apeluri participare in cadrul sedintelor de calibrare apeluri
• Propune actiuni de imbunatatire a activitatii de training, rezultatele atat din evaluarea proprie, din feedback-ul cursantilor si din cel al echipei de management din call center
• Pregateste si ofera rapoarte recurente si ad-hoc referitoare la activitatea desfasurata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Sales Manager Aplica fara CV | |
Engineering Change Management Sales Support, Engineering Center, Cluj Cluj Napoca, | |
Technical Sales Support Officer, Cluj-Napoca Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (7) |
Raporteaza eroarea la