Trainer Sales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Trainer Sales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 14.07.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    • Studii medii finalizate, studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj;
    • Minim 2 ani experienta in activitatea de trainer in aria de vanzari prin telefon (de preferat vanzari Inbound in Call Center)
    • Limba engleza-nivel mediu;
    • Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre atingerea rezultatelor;
    • Creativitate;
    • Planificare si organizare;
    • Foarte bune abilitati de interactiune;
    • Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
    • Integritate si incredere.

    Responsabilitati



    • Este responsabil de identificarea corecta si completa a nevoilor de training in aria de vanzari si comerciala si dezvoltarea de programe de training corespunzatoare nevoilor identificate;l
    • Creeaza / actualizeaza materialele de training si work instruction-urile in ariile de vanzari si comerciala, inclusiv materiale dezvoltate prin intermediul aplicatiilor demo;
    • Livreaza programe de training de vanzari si comerciale, conform planului anual agreat cu superiorul direct
    • Analizeaza nivelul de competenta profesionala a cursantilor, pe parcursul livrarii solutiei de training si acorda feedback in vederea sustinerii planului de dezvoltare a competentelor profesionale la nivelul Departamentului Customer Care.
    • Este implicat in activitatea de testare a agentilor din Call Center, prin revizuirea si incarcarea intrebarilor in aplicatie, organizarea sesiunilor de testare, corectarea testelor si realizarea raportului final
    • Este implicat, atunci cand este necesar, in activitatea de Audit Call Quality - evaluare apeluri participare in cadrul sedintelor de calibrare apeluri
    • Propune actiuni de imbunatatire a activitatii de training, rezultatele atat din evaluarea proprie, din feedback-ul cursantilor si din cel al echipei de management din call center
    • Pregateste si ofera rapoarte recurente si ad-hoc referitoare la activitatea desfasurata.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (7)