Partner Contract Management Specialist-Limba Rusa
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Partner Contract Management Specialist-Limba Rusa active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.06.2015 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Alătură-te uneia dintre cele mai mari companii producătoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinaţională producătoare de tehnologii, software, soluţii şi servicii pentru clienţi din diferite sectoare. Ca specialist în gestionarea contractelor, ai ocazia de a-ţi construi o carieră, de a achiziţiona abilităţi transferabile, de a te dezvolta profesional într-un mediu super-tehnologizat, dinamic, multicultural.
Cerințe
- Licenţiat, minim 1 an de experienţă;
- Cunoştinţe avansate de limba engleză şi limba rusă;
- Experienţă relevantă în lucrul cu aplicaţiile MS Office: Excel, Word şi PowerPoint;
- Capacitate de lucru cu volume mari de date;
- Foarte bune aptitudini de comunicare;
- Capacitate de analiză şi luare de decizii în timp rapid;
- Capacitate de învăţare şi adaptare rapidă la schimbarea proceselor;
- Cunoaştere/experienţa în lucrul cu Siebel PRM & SalesForce, ar fi un plus.
- Coordonează, pentru contractele partenerilor, întreg procesul de setare, modificare, reziliere, revizuri de performanţă şi setări în sistem;
- Colaborează eficient cu departamentele adiacente, ca punct central de contact;
- Efectuează activităţi de aliniere a datelor, cu procesele de vânzare;
- Oferă soluţii imediate şi calitative, îmbinând cunoştinţele de proces, business cu abilităţile de comunicare;
- Gestionează arhive, pentru a asigura continuitatea informaţiei;
- Îşi actualizează competentele, pentru finalizarea unor sarcini/îndatoriri cu grad de complexitate mediu;
- Răspunde de respectarea metodologiilor de lucru în domeniului său de activitate.
Cod Anunț: 040315AI
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contract Management Specialist with English Hybrid | |
Contract Specialist Expert Hybrid | |
Project Management Analyst BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (301) |
Raporteaza eroarea la