Partner Contract Management Specialist-Limba Rusa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Partner Contract Management Specialist-Limba Rusa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.06.2015
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Alătură-te uneia dintre cele mai mari companii producătoare de PC-uri din lume! Clientul nostru este o companie multinaţională producătoare de tehnologii, software, soluţii şi servicii pentru clienţi din diferite sectoare. Ca specialist în gestionarea contractelor, ai ocazia de a-ţi construi o carieră, de a achiziţiona abilităţi transferabile, de a te dezvolta profesional într-un mediu super-tehnologizat, dinamic, multicultural.

    Cerințe

    - Licenţiat, minim 1 an de experienţă;

    - Cunoştinţe avansate de limba engleză şi limba rusă;

    - Experienţă relevantă în lucrul cu aplicaţiile MS Office: Excel, Word şi PowerPoint;

    - Capacitate de lucru cu volume mari de date;

    - Foarte bune aptitudini de comunicare;

    - Capacitate de analiză şi luare de decizii în timp rapid;

    - Capacitate de învăţare şi adaptare rapidă la schimbarea proceselor;

    - Cunoaştere/experienţa în lucrul cu Siebel PRM & SalesForce, ar fi un plus.

    Responsabilitati

    - Coordonează, pentru contractele partenerilor, întreg procesul de setare, modificare, reziliere, revizuri de performanţă şi setări în sistem;

    - Colaborează eficient cu departamentele adiacente, ca punct central de contact;

    - Efectuează activităţi de aliniere a datelor, cu procesele de vânzare;

    - Oferă soluţii imediate şi calitative, îmbinând cunoştinţele de proces, business cu abilităţile de comunicare;

    - Gestionează arhive, pentru a asigura continuitatea informaţiei;

    - Îşi actualizează competentele, pentru finalizarea unor sarcini/îndatoriri cu grad de complexitate mediu;

    - Răspunde de respectarea metodologiilor de lucru în domeniului său de activitate.

    Cod Anunț: 040315AI

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (301)